MuellR 2014.09.30. 09:00

Suckvizsga

Ejj. Rég jártam errefelé, kissé megváltoztak a dolgok, de még egy új szerkesztőfelület látványa is felüdülés a Ket. az Áht. és az Alaptv. mocsarából előbukkanva. Bizony, ilyen mindenféléket kellett indokoltan vagy esetleg indokolatlanul az agyamba tömködni, s bár az alapozás minden szempontból kielégítő volt kijelenthetem, ilyen szenvedést a 2. féléves politikai filozófia vizsgám óta nem éltem át. Tán még az is jobb volt. Ritka fos tankönyv hullámait lovagoltam meg, hányva a háborgó hullámoktól, melyeket gyomromba öklöztek sivár lapjai. (Igen,kedves szerkesztők és lektorok, ez nektek szól.) De sajnos ez ilyen szükséges rossz, mint minden ehhez hasonló kötelező fasschág. Mikor eme poszt élesedik, nekikezdek a számadásnak, abban reménykedve, hogy a seggfájdító tanulás és jelen babonaposzt meghozza gyümölcsét, (amiből ugye pálinkát kéne főzni) és egy kiadós email-elmaradás leküzdése után békésen folyathatom álmatag nyálam minden cseppjét virágos párnámra.

Tudom, bazmeg, mentem volna halásznak

 

De mivel nem tettem, ezért kérek egy aszfalt és hullámtörő HAJRÁ LÓGÓS csinovnyikok POLITOLÓGUSOK! kiáltást minden nyájas erre tévedőtől. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr896745613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása