ReDEyeS 2008.06.06. 20:36

Első Fesztivál

Update: Megkérném a kedves látogatókat, hogy miután elolvasták az írást, és kommentezni támad kedvük (amit csakis bíztatni tudok), ellenőrizzék le, kinek címzik, ugyanis a posztot REDEYES jegyzi, s nekem, Bányapeatnek nincs közöm hozzá. Persze lehet engem is anyázni, csak értelmetlen:) Ez az első és utolsó alkalom, hogy hozzáírok valaki más bejegyzéséhez, de már unom, hogy egyesek(sokan) nem tudnak olvasni, és engem kritizálnak az írással kapcsolatban. További jó szórakozást kívánok blogunkon:)


Hát igen, csodás városunknak már fesztiválja is van, nekem meg véleményem róla :)

igazából nem vagyok oda a fesztiválokért, de azért meg kell említeni, hogy mindig van egy-két jó dolog amit végülis érdemes lenne megnézni, de hogy én 5000+ ft-t kiadjak egy ilyen iszunk-hányunk-belefekszünk fesztiválra , na neeem...

nem vitatom, biztos megvan ennek is a maga feelingje, na de megköszönöm szépen, és nem élek a lehetőséggel :)

na amiért téma lett nálam mégis ez az Első fesztivál, az az, hogy a mai napon túlzottan sokat álldogáltam a buszmegállóban, és elolvastam ennek a remekül kitalált dolognak a plakátját.
mondhatni : SZÖRNYŰ!! nem is a plakát maga, az ki van találva sztem rendesen, de az egész rendezvényről ordít, hogy olyan találta ki és olyan szervezte, akinek egy falatnyi sütnivalója, fantáziája, sőt még szervezőkézsége sincs.

kezdjük a "hivatalos oldalon" lévő bevezetővel. ( már ez is röhely hogy egy ilyen barom dolognak már hivatalos oldala van... de mondjuk ez jellemző úgy állem mindenre. kitalálnak vmit és akkor húúh kapásból hivatalos site kell... mert az oké, hogy mondjuk a microsoftnak van. neki kell. elfogadom. oké.... de a többi?? no comment. )

"Kéne egy jó fesztivál... jutott eszünkbe immár sokadik alkalommal. Olyan, ami a zenéről szól – vásárolgatni, piacozgatni, dodzsemezni tudunk máskor is. Érden 65 ezren élnek, ami nem kevés. A főváros sincs messze, aki kíváncsi, 30 perc alatt ideérhet. Aztán arra gondoltunk, hogy miért várnánk olyan sokat egy jó koncertre, kezdjünk előbb, mint a fesztiválszezonban bárki más. Így lett Első Fesztivál a nevünk."

nagyon humoros. már az első mondat olyan mintha a "legyünk viccesek és frappánsak fél mondatban" című könyvből szedték volna.
következő mondat... jééééézusom. kb ennyi :)
harmadik mondat : na igen, ezek se láttak még pesti embert ( sőt olyat se akinek egy kis logikája van esetleg ) . köztudott, hogy a pestiek lusták és kegyetlenül oda vannak attól, hogy ők pestiek. ( tudom mert én is ilyen vagyok leginkább. )
na de akkor térjünk rá a rációra... a manapság nagyon ritkán használatos kis izére ami ott a hajunk alatt a koponyánkban van
MÉGIS KI AZ AZ ESZEVESZETT BAROM AKI KIJÖN PESTRŐL ÉRDRE ( min egy óra ha az ember nem kelenföldön lakik ) OLYAT MEGNÉZNI AMI ALAPBÓL SZAR, ÉS HA AKARJA BÁRMIKOR, BÁRHOL MEGNÉZHETI?? ( főleg a fesztiválszezonban... )

na igen és a befejézés végülis nemrossz, frappáns, tetszetős. ( de tényleg )

csak ott az a rohadék nagy bibi a névvel. ezt ki találta ki??? szörnyű....

gondoljunk bele, úgy komolyan.
ez így egyszer jó, de aki fesztivált csinál, az nem egyszeri alkalomra találja ki ezt az egész cécót általában.
akkor a jövő :

mi lesz a következő fesztivál neve?
marad első fesztivál? akár. talán a bevezetőből következtethető, hogy vhogy így gondolták. de akkor mégis drága elvtársak, hogy gondoltátok?? majd 5 év múlva visszaemlékszünk a 3. Első fesztiválra? röhejesen hangzik. az hogy 5. sziget fesztivál.. nem túl kreatív, de legalább nem ennyire béna.

második verzió ha tovább számozzák. ebbe én több ötletet látok.
csak ezzel is ott a probléma, hogy akkor összefoglaló néven akkor ezek az események lesznek a "számos fesztivál"? vagy mi a retek?

hát biztos bele lehet ebbe kötni, meg hogy a 3. első fesztivál nem is vészes, de aki szerintem ezt kitalálta az végig se gondolta ezt, csak kigondolta mekkora üzlet a fesztiválszezon előtt csinálni egy ilyen koncertes bulit amire majd a sok csicska hülyegyerek eljön. ( mellesleg hozzátenném, hogy tényleg ők a célközönség. mindjárt kifejtem )

na akkor a cím és a bemutatkozón túlvagyunk
akkor nézzük a programot.
na ezért készül ez a bejegyzés igazából, mert ééén aki utálom a poppot és minden olyan zenét, együttest ami populáris és közkedvelt, FELHÁBORODTAM.

akkor ugyebár a "nagy esemény" júni 12-én kezdődik.
júni 12 :
ezzel a nappal nincs is bajom igazából, nagyszinpadon NEO és a KISPÁL. nem teljesen összeillő páros, de sztem rendben van mindkettő, annyira nem üt el.( naja, egyik alter másik meg elektronikus, bár a NEO is elég alter a maga nemében ezért is nem nagyon akartam belekötni ) a többi 12ei versenyzőt nem ismerem, így nem kívánok kommentet fűzni hozzájuk, mégis mi alapján?
júni 13 :
SUB BASS MONSTER-rel alapoznak a srácok a nagyszinpadon. háát sztem szegény szabi miután annó első lemezzel begyújtott, nagyon gyorsan ki is pufogott, de ez személyes vélemény, ezzel nincs para.
aztán HEAVEN STREET SEVEN. bár Drága Juditom invitált.. mondanom se kell, nem az én világom. de azért itt már kezd az összeállítás kicsit érdekessé válni. de maradjunk abban hogy lényegében pop mindkettő, hisz SBM is leginkább már csak annak mondható.
végül HOOLIGANS. istenem, hogy ezek még mindig élnek? a királylányos számuk óta, úgy gondolom aki őket hallgatja, az magára vessen.
de még mindig ott vagyunk hogy végülis ez a 13-ai is tűrhető, bár a fellépők és szinvonaluk kevésbé.
júni 14 :
naaa.. hát én itt aztán már igazán nem tudtam hova fussak fájdalmamban.
kezdésnek  NO THANKS. háát azok után hogy az énekes buzeráns összejött a Viva egyik bomba műsorvezetőjével, már nem akarok semmit se mondani. sztem ... mind1 is... maradjunk ennyiben :)
következő : THE MOOG . nem ismerem, de youtube jó barátom, mindjárt kiderítem kik ők. hát nem csalódtam. alapvetően úgy képzelje el aki még nem látta / hallotta őket mint a THE BEATLES és a Good Charlotte mixe, egy jó adag PLACEBO wannabe érzéssel megspékelve. csak a probléma az, hogy ezek jók voltak :P
na mind1, illik a képbe.
következő fellépő nagyszinpadon : BäLGA . minden elismerésem a fiúké, nagyon jó számaik is vannak. persze nem mind, de alapvetően szerintem rendben vannak.
és végezetül : LADÁNYBENE 27 . hát igazából nem véletlen megy nekik a szekér már jóideje. én nem szeretem őket, de hát ez van.

de akkor összegezzük milyen összeállítást láthatunk a nagyszínpadon :
NO THANKS : alapvetően egy poppos, magát emo kategóriába soroló zenekar -> erősen rétegzene ( fiatal kis picsák zenéje [ lehet azért van korán ;) ] )
THE MOOG : szerintem ez is nagyon rétegzene, mert kellemes, alapvetően hallgatható, de valaki kétlem hogy a Bälga és a No thanks közös rajongótáborába tartozna és még egy THE MOOG koncertet is képes végighallgatni.
BäLGA : szintén egy poppos, de ez már se nem rock se nem emo , hanem a rap kategória leginkább ( hülyén hangzik, de az )
és végül a LADÁNYBENE : hát ez meg reggae ( tudtommal )

remélem érzitek a dologot. veszel egy napos jegyet, és elmész max egy koncertre, a többi úgyse érdekel, hisz köze sincs a stílusoknak egymáshoz. persze vannak spur rohadékok akik ha már elmennek egyre akkor meghallgatják a többit, de ez az összeállítás kiborított. really.
szóval sztem ez leginkább arra jó, hogy az emberek max 1 koncertre mennek el, vagy el se mennek.
ez mind bevételileg, mind marketing szempontból nagyon rossz húzás volt.

mind1, remélem sikerült rávilágítanom azokra a dolgokra amik nekem így... igen, egy egyszerű plakátról, eszembe jutottak

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr76507368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bucsó 2008.06.13. 15:47:49

Szasz Banya!

Tudod, én igazán kedvellek, de az ízlésed, és az e téren alkotott véleményed hibás. Aki 10 dolláros whiskey-t vesz a tecsóba, és kólával issza a chivas regalt, az szerintem marketing kérdésekben ne alkosson véleményt...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.06.13. 17:32:21

Bucsó,

ezt a posztot nem én írtam:D

A 10dollárost vállalom, egyetemista iszik rosszabbat is:P De a chivast nem én ittam kólával:D

csavargo77 2008.06.14. 12:28:32

Hehe..Bucsó nem kólával itta a chivas-t, viszont megártott neki:).
Én még kólával se innám meg!Habár, ha egy ilyen fesztiválra el kéne mennem akkor valószínüleg 2 üveggel beválalnék tisztán, majd ha kiürültek az üvegek molotov koktélt csinálnék belőle és megtisztelném vele a szimpadot:).

ReDEyeS 2008.06.15. 09:11:17

Szasz Bucsó,

a posztot én írtam :) szóval nekem címezzük a dolgot :P

egyetemen marketing nem 1 tantárgyam van/volt/lesz marketingből, s ha már tanulom, akkor had alkossak ilyen téren véleményt :)
bár csak ha megengeded.

az tény, hogy a fesztivál ára kimaradt, nem azért mert el akartam hallgatni, hanem azért mert nem néztem utána, és azt hittem, hogy ilyen sziget árai vannak ( 5k/nap ) és ebből indultam ki.

a véleményem mellett viszont kiállok.
a szervezés szar.
az összetétel szar.
és amúgy is az egész szar.

továbbá akkor mondd inkább azt, hogy egy nem fesztiválra járó, ne alkosson véleményt a fesztiválokról.
akkor talán igazad is lenne, de ez még egyáltalán nem tántorít el attól, hogy véleményt alkossak róla.
akinek nem tetszik, az morcogjon magába, ennyi :)

Lady Charlotte 2008.06.16. 08:52:35

Szia!

Szerintem süt az irigység az írásodból. Nyilván ha nincs rá pénzed, ahogy írod, de a kerítésen kívülről meg nem akartad hallgatni, akkor mindenki hülye, mi?
Ízlésekről meg, komoly ember kábé hatéves korán túl nem vitatkozik, de azért megjegyezném, hogy a kisszínpadon ennél sokkal szélesebb kínálat volt ám...
Na nem baj, kezdj el spórolni, jövőre biztos összejön pár ezres :-)

Doctor 2008.06.16. 09:44:40

Kedves Charlotte! A komment olvasásakor egy dologra egyből felfigyeltem. Igazából nem csak egyre de mindent szépen sorban. Az első, számomra legszembetűnőbb dolog, hogy ahogyan írtad "ízlésekről meg, komoly ember kábé hatéves korán túl nem vitatkozik...". Megjegyezném, hogy ízlésekről és egyes dolgok megítéléséről az ember véleményem szerint 20+ tud érdemi véleményt formálni és ilyen témában vitázni. Persze ez nem mindenkire vonatkozik... Ugyanakkor egy bizonyos életkor alatt napjaink szomorú valóságában nem beszélhetünk ízlésről. Ha Zámbó Árpi vasalná a haját és félrefésülné, Ő is lehetne tinibálvány. Vagy bárki. Ez nem ízlés, hanem divat, ráadásul még annak is elcseszett. Másodsorban nincs pontos rálátásom Peat anyagi helyzetére, de abban bizonyos vagyok, hogy amennyiben a fesztivál fellépőinek összetétele máshogy alakult volna, teszemazt az ő ízlésének jobban megfelelt volna, nem sajnált volna kiadni érte egy esetleges nagyobb összeget. Ahogyan írásod olvastam neked mégannyira sincs rálátásod barátom anyagi helyzetére, így eben a pontban sem érthetünk egyet. Távol álljon tőlem, hogy a komment alapján bárminemű következtetéssel éljek az életkorodra nézve, vagy hogy hangnemem kioktató legyen. Végül visszatérve az ízlésre, mint a hatévesek sajátjára, bátran merem ajánlani Szécsényi Endre Az ízlés, mint 'sensus communis' című írását. Lásd milyen édesbogár vagyok, kapsz linket is: laokoon.c3.hu/1/sze_izles.html

Doctor 2008.06.16. 09:56:11

Amennyiben pedig a poszt szerzőjéről beszéltél, nos abban az esetben sem látom jogosnak az felvetéseid, én nem irígységet, csak egy véleményt látok, a pénztárca méretétől függetlenül.

ReDEyeS 2008.06.16. 13:19:32

Doctor kb leírta a lényeget, de hozzátennék én is.

ha neked a No Thanks egy ízlést fed, akkor én kérek elnézést :)
az anyagi része :
itt alapvető megítélés beli problémák vannak.
kiemeltem ÉN NEM VAGYOK HAJLANDÓ ENNYIT KIADNI ÉRTE. ami nem azt jelenti, hogy nincs rá pénzem, hanem azt, hogy inkább elmegyek akár egy 10k-s koncertre is, ami engem érdekel.
ezt mint mondtam szubjektív és kész.
az irigység meg...
háát nem tudom te mit olvastál, de ez egy szimpla vélemény volt :D
ha ezt irigységnek fogod fel, hát legyen :)
de meg kell hagyni
IRIGY VAGYOK A NO THANKS RAJONGÓKRA ÉS A SOK KIS EMO-S 13 ÉVESRE!!
ez tény :((

továbbá az is ki lett emelve, hogy A KISSZINPAD SZEREPLŐIRŐL nem nyilatkoznék, mert nem ismerem őket.
ez így korrekt... a többiről meg már had mondjak véleményt :)

ReDEyeS 2008.06.16. 13:21:30

( továbbá azt írtam az első kommentbe, hogy nem néztem utána az árnak, ami 2500-s napi ár volt ( ami elég jó ár a többihez képest ) , és én egy szigetjegyhez hasonlóan kezeltem, ami ugyebár drágább de sokkal többet nyújt. ennyi )

maffiavelli 2008.06.16. 14:38:53

megengedhető ezen a helyen egy olyan ember véleménye is, aki ott volt ezen a fesztiválon? :D

nos, ha nem, majd kimoderálja az, akinek az ujja a delete gomb fölött van :D

szóval én voltam már elég sok fesztiválon, és azt kell mondanom, hogy a szervezés egészen kitűnő volt.
alig voltak csúszások (ha igen, elviselhető mértékben), a biztonságiak udvariasak voltak, a büfések szintúgy, ahogy a sörárak is. a belépőárakról nem is beszélve!
a hangosítás pedig egészen kivételesen jó volt. egy bibi volt csupán: hogy kevesen voltak kíváncsiak.
lehet, hogy a reklám volt kevés, lehet, hogy a sznob érdiek vannak sokan, akik kizárólag Pestre járnak, mert az a kúl. ezt nem tudom eldönteni. szerintem ez a fesztivál ennél több figyelmet érdemelt volna a helyiektől (akik egyébként ingyér és Komárlaci alatti színvonalra ezresével járnak). de ez nem az én gondom, én kurva jól éreztem magam, és külön jó volt, hogy a zenekarok nem egy "vidéki hakni" színvonalán nyomták, hanem rendesen odatették magukat.
a No Thanxtől nekem is feláll a szőr a hátamon, de kibírtam a sörsátorban :D és annyi tolerancia még belém is szorult, hogy elfogadjam, van akinek ez tetszik. én kibírtam, a rajongók meg jól érezték magukat. a Belgán vagy a Ladánybenén nyilván fordítva volt. :))

szóval sajnálhatja, aki nem volt ott. "legyél a pirítós a fokhagymás mocsárban", ahogy a Suhancos énekelte. :D

pocsolya 2008.06.16. 14:51:58

Kedves Vörösszem(ek)!

Én ott voltam a az Első Fesztiválon, úgyhogy inkább mesélek, mint kommentálok. Szóval azzal kezdem, hogy én fennállása első öt évében szinte minden Kispál koncerten ott voltam, aztán egy kis szünet, majd néhány éve ismét elkezdtem eljárogatni. A léányeg, hogy baromi jó volt. Akkorát buliztak és buliztunk, hogy még Kispálon talán soha. A Neo nekem egy túl érdekes történet, de baromira jól szóltak, az énekes csaj meg (hát?!)... A Sub Bassről én nem is gondoltam, hogy ennyire profi, igazán sohasem érdekelt (én a Suhancos miatt mentem ki aznap), de a csávó, bár alig pár százan voltak, igazán odatette magát. A HS7 szintén jó volt, addigra már gyűlekeztek is (meg a felhők). A SUHANCOSt aki kihagyta, az megérdemli, hogy blogozzon egész életében. Élt, tarolt, über alles! A Hooligans annak ellenére, hogy ki nem állhatom vmilyen oknál fogva vmit megérzett és innen onnan koppintott számokat nyomott.

A No Thanx ugyanezt tette. Még Hendrixet is játszottak. Ez azért volt érdekes, mert a sösátorból, ha az ember nem nézett oda, egész kellemes volt. A Moog meg bebizonyította, hogy megéri olyat is végighallgatni, amit nem ismer az ember. Szerintem tiszta Franz ferdinad, de mégis valahogy sajátos.

A Belgán meg már ott volt a fél város (fele)., ahogy a Ladánybenén is.

De nem ezek a zenekarok voltak az igazi meglepetés! Az érdiek vazze qva jók (meg a Jazzékiel). HC, funky, miegymás. Szerintem a többségnek a nagyszínpadon lett volna a helye (persze akkor ki lett volna a fesztiválsátorban). Álmomban sem gondoltam vón, hogy itt ilyen bandák vannak (no, egy-két kivétellel, akiket már láttam) hajnalig ment a banzáj. Ez telitatálat volt.

Hogy vmi hozzászólásom mégis legyen a kis élménybeszámolóm mellett, azt azért megjegyezném, hogy a lényeg úgyse az, amiről itt Vörösszemek értekezett látatlanban, hanem a buli a hangulata, azért járunk ki, és nem azért, hogy jövőre mi lesz a neve a fesztiválnak.No meg tán azért, mert itt van nálunk, s legalább fikázni tudjunk, ha akarunk. Kritikát szívesen olvasok, de előzetes hozzáértéseket kevésbé. Szerintem qva jó volt és jó volna, ha lenne jövőre is. Üdv

Doctor 2008.06.16. 17:22:50

Most még egyszer utoljára belefolynék a vitába. Ismét fontosnak tartom megjegyezni, hogy véleményem nem személyek ellenében hozom, csupán vélemények ellen. Amit mindenképpen lényegesnek tartok, és ez talán ReDEyeS érdi fesztiválról kialakult negatív képét megalapozhatja, az maga a "fesztivál" szó használata. Hogy kissé világosabban lássunk: www.novarock.hu/ - Ez fesztivál. www.sziget.hu/ - Ez fesztivál. És habár kisebb léptékű, hegyaljafesztival.hu/ de Ez is fesztivál. Az érdi az nem fesztivál. Gyulán ahonnan én jöttem, ezt Gyula-napoknak hívják. Az egyetlen fesztivál az a páliknafesztivál és az is csak azért, mert nemzetközi. Bízom benne, hogy egyértelmű az ellentét, ami egy fesztivál és az érdi koncertsorozat között feszül. Ha ezt megértjük és nem akarunk a nagyok mintájára Zombiladány, meg Meződimbesdombos fesztet tartani, akkor még az is előfordulhat, hogy valami egyedit, valami tényleg értékeset hozunk össze, ahova a legtöbb ember szivesen eljár. Persze értem én, hogy az ilyen helyekre a No Thx nem szivesen jön majd el, mert nem trendi a neve, de kitudja, talán kibírjuk.

maffiavelli 2008.06.16. 17:37:13

ez egy fesztivál volt. Többet azért nem írok erről, mert te sem sem írtál többet annál, mint hogy ez nem volt az.
megjegyzem, nem túl elegáns dolog egy első éves fesztivált összehasonlítani egy tizenéve működő fesztivállal, amelyet ugyancsak fesztiválnak hívtak már az első évben is, bár messze nem az a tartalom és színvonal jellemezte (természetesen), mint most, tizenév tapasztalata után.
szerintem az Első Fesztivál, ahhoz képest, hogy múlt nélküli mind a maga, mind a város történetében, ráadásul messze meghaladja az utóbbi mentalitását, kifejezetten profi volt.
jövőre, ha eljössz, megbeszélhetjük a _közös_ tapasztalatokat.

Doctor 2008.06.16. 18:03:41

1993-ban megrendezésre kerül a Diáksziget (a figyelmet itt a fesztivál szó hiányára hívnám fel tisztelettel), mely ekkor 43000 látogatóval büszkélkedhetett. 1996-ban már Pepsi sziget - 206000 látogató és olyan fellépők, mint az Iggy Pop, vagy például a Prodigy. 2006-ban volt eddig a legtöbb látogató, kb 385000 ember. Ekkor már természetesen Sziget a neve. Amennyiben a Hegyalja Fesztiválra céloztál, nos az kezdetben egy környezetvédelmi "megmozdulás" volt. A Novarorck fesztivál történetéről sajnos az ismereteim hiányosak. Ugyanakkor vedd figyelembe, hogy én nem a jó hangulat hiányáról írtam, sőt nem is arról, hogy az érdi koncertsorozat egy minősíthetetlen e-kategóriás esemény volt, hanem hogy van külömbség fesztivál és "fesztivál" között. Összefoglalva, nem a hangulat és a minőség, ami egy fesztivált fesztivállá tesz. Lásd: egy Sziget is lehet borzalmas.

pocsolya 2008.06.16. 19:41:19

Kedves Doctor és Maffiavelli!

Szerintem az egész fesztivál-vita egyszerű fekvehányás. Amúgy a mára nagy fesztiválokkal összevetve is szinvonalas volt az Első, szt pont. Ezek a kategorizálások arra jók, hogy mankó nélkül senki ne essen el. Arra meg egyáltalán nem jók, hogy az esemény lényegéről bármit is mondjanak. Én ott voltam még hajnalban is a fesztiválsátorban és ott fesztiválhangulat volt. Ennyi. Szerintem Doktor nem bántotta a fesztivált, legfeljebb nem szereti, az meg a magánügye. Gondolom ezért is blogol. Ha neki a kritériumrendszerek teljesülése kell egy teljesen érdektelen fogalommeghatározáshoz, hát legyen.

A lényeg, hogy a Suhancos a király! /fesztiválkirály:-))/ Üdv

Arwen 2008.06.19. 12:42:08

Nekem aztán teljesen mindegy ki kicsoda, ha ilyen véleményeket meghagysz az a blog "tulajdonosának" is szól. Lesz jövőre is fesztivál, pocsolya megnyugodhatsz. Az érdi tv-n bent voltak a szervező Urak, és lesz hangszigetelt fesztivál sátor is, akár Bárány Attillával az élen,(habár engem nem mozgat meg) lesz sátorozási lehetőség stb stb stb....

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.06.19. 13:15:06

Kedves Arwen,

nem hogy csak Redeyes véleményét hagyom meg, hanem a Tiedet is. Ezt hívják szólásszabadságnak. Mindenki azt gondol, amit csak szeretne, sőt, ezt el is mondhatja.

Tudom, sokkal egyszerűbb mindent betiltani, de sajnos nem lehet. Hidd el, én is megszabadulnék az emósoktól. Csak ebben a kurva demokráciában nem lehet...

De ha esetleg írnál egy vendégposztot az Első Fesztiválról, hogy tetszett Neked, sötöbösötöbö, vagy akár Pocsolya, bárki, azt is szívesen megjelentetem. A változatosság és a sokszínűség gyönyörködtet. Még ha nem is tetszik mindenkinek. De elvégre nem vagyunk fasiszták, igaz?

Tudom-tudom, nem alacsonyodsz le erre a szintre, meg miért írnál ide, ahol olyan emberek (ebben azért talán megegyezhetünk), mint Redeyes is publikálnak, de ez nem engem/minket minősít.

ReDEyeS 2008.06.21. 01:08:02

El akartam kerülni a konfrontációt, de emelett már nincs kedvem elmenni.

úgy látom itt akik kritivál illettek engem, a blogtulajdonost, és állem a blogot nem igazán voltak hajlandóak ( vagy képesek ) elolvasni miről is írtam. [ továbbá kikérem magamnak az egész Oszt gyün ami gyün blogolói nevében, hogy bármilyen poszttal kapcsán általánosítsanak és felelőségre vonják azért, amihez semmi közük. ]

oké, hogy az Első fesztivál a cím, de istenem, ott van az, hogy "élménybeszámoló"

ez az egész bejegyzés egyszerűen arról szólt, hogy megnéztem a plakátot és ezek a gondolataim támadtak.
ezt lehet nem szeretni, lehet szeretni.
nem mondtam hogy rossz volt / rossz lesz.

Az egész nem erről szólt.

továbbá azt végképp kikérem magamnak, hogy az anyagi helyzetemet egy ilyen bejegyzés alapján bárki is becsmérelje.
megsugom mindenkinek. megengedhetem magamnak a fesztivált. akár egy sörrel és egy virslivel együtt, akár 30-val.

elolvastam a bejegyzéseiteket, és effektíve ahhoz amit ÉN írtam, ahhoz egy komment se érkezett. ismétlem EGY SE.
mindenki arról beszélt, hogy milyen volt, meg, hogy ő volt, és nem volt rossz, meg tetszett neki.
köszönjük ezeket a kommenteket is, de azért ne bíráljunk már egy egész blogot az én bejegyzésem miatt.

pár napig még fenn lesz, aztán levetetem az egészet Peat kollegával, azért mert nem fogom az ilyen becsmérlést elviselni a blog felé. ami meg felém jön, az se az anyagi helyzetemről szóljon már, oké?

ReDEyeS 2008.06.21. 01:10:43

*oké, hogy az Első fesztivál a cím, de istenem, ott van az, hogy "élménybeszámoló" ??????

( lemaradtak a kérdőjelek )
süti beállítások módosítása