Sokszor láttam már átalakitott trabantot, kispolákot, na meg persze ladát is. Na, de ezek nem amolyan garázstuning gyerekek hétvégi alkotásai. Ezek komolyan gondolták. Kicsit utánajártam és kiderült, az azeri gyerekek mesterfokon űzik a ladák átalakítását, vagy a teljesen gyári ladákkal is félelmetes dolgokat művelnek. Igen, ők az igazi hét danos ladások. Az alábbi videó egy válogatás a legszebb munkákból (a teljesség igénye nélkül, illetve megjegyezném, hogy ezek nem az azeri csodák). Nekem személy szerint a vörös Niva a kedvencem a KGB rendszámmal, ami a levegőben úszik. Kellemes időtöltést:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr22557612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2008.07.08. 15:38:02

szerintem borzasztó randák (na jó, a felefele nyíló ajtós az jó), már ne is haragudj... :P :)

Doctor 2008.07.08. 19:25:35

Nem haragszom. :D Valójában nem azt mondtam, hogy ezek belopták magukat a szivembe, csupán azt, hogy ezek nem a megszokott farostlemezzel tuningolt csodák :D És igen, a szárnyas lada valóban csúcs.

csavargo77 2008.07.13. 01:58:50

Ezt nem értem!Ezek Chile-i tuningok lettek volna?Felének orosz rendszáma volt.Szerintem a fekete samara nézett ki a legjobban, bár kicsit sok volt elöl a lökhárító.A középen összeillesztett 2101 "limusin" pedig kubai kép...Jómagam is Lada fan vagyok, volt is két 2101esem.Egy alap, piros gyári állapotú, meg egy hófehér tréning autó.Utobbi brutál motoros, fullkemény, csajozósfelnis,visszaköhögőshangú, félrallye verda volt, csak a bukókeret nem volt benne, meg a motorja volt kissé "butított".Így is a 160as óra teljesen kifeküdt, ami olyan 200km/h és csak 4 sebességes volt ugye.Evett is 17 litert:).Vesekő kizárt volt, mert úgy fel volt keményítve.Imádtam amikor az aktuális1.6 "A" vectra-s gazdaggyerekek a lámpánál odaálltak mellém lenéző mosollyal, majd pár száz méterrel később csodálkozó tekintettel...:).Soha nem hagyott ott sehol, mindig mindenhonnan hazavitt, pedig egyszer átszakadt ac-membránnal mentem haza és annyi benzin volt a motorolajban hogy a légszűrőnél csöpögött ki:).
VAZ LADA forevör:)
süti beállítások módosítása