MuellR úr írt egy posztot az Antiparádéról, amin tiszteletét teszi, és én, aki nem vagyok az "öld meg anyádat majd varrd bele egy döglött tehénbe és hajítsd a dunába" hörgős metál elkötelezettje, részben meg is értem. Félreértés ne essék, szeretem a modern elektronikus tánczenét, néger kislány koromban Parádéra is jártam. Amikor elkezdőtött nálunk is a Lávpáréd, akkor végre úgy tűnt, valami ígéretes dolog kialakulásának vagyunk tanui.

De sajnos bebizonyosodott, Murphy valójában '56-os kivándorló, valódi nevén, Molnár úr, akinek az elhíresült mondatát mindenki ismeri: amit el lehet baszni, azt Magyarország meg is teszi. Pedig hol volt akkor még a Gyurcsány kormány...

Nem tudom, kinek kell bemutatni a berlini Love Parade-ot. Az elektronikus zene szerelmesei a dübörgő kamionok mellett végigpartyzzák a napot a legnagyobb DJ-k pörgő keze alatt. Az, hogy kinek tetszik és kinek nem, részletkérdés. Zenei ízlésről vitázni fölösleges, kivéve ha emóról van szó, az mindig legitim. Aki nem szereti a technot, ne menjen oda, és ne hallgassa. Az én barátnőmet se dugja más, én sem teszem másét.

Nálunk viszont a Budapest Parádé meg sem közelítette ezt. Hogy a fenti példánál maradjunk, mindenki dugott mindenkivel, volt, hogy a szodómia bűnébe is beleesett. Most komolyan, hogy a faszba kerül egy parádéra rock kamion vagy tv2 kamion Lakodalom Lajossal? Nem, Béláim az Úrban, nem és nem. Vannak rock fesztiválok, Fásy Mulató is van minden héten, a Budapest Tv pedig ontja magából Csokis Tibit.

Az ilyen felhozatalnak köszönhetően(/me szarkasztikus) a közönség is ennek megfelelő volt. Fényrúd és cigány zsebes ország. És nem, ez nem fasiszta kijelentés volt, de csak cigányok kezére kellett rácsapnom a saját zsebemben. Olyan volt az egész hangulata, mint a Kapcsolat koncerten. Azon is egyszer voltam, Stingen. Pontosabban Sting előtt. Amikor a gumicsizma.hu stílusában egy falu gyermeke képes volt ilyet mondani, figyelem, szó szerint idézem: höhö, jó ez a Sting, csak kár hogy nincs Spigiboy vagy Erős; akkor azt mondtam, most húzzunk innen de gyorsan, mielőtt az intelligencia hányadosunk tovább csökken radikális ütemben. De tudom, én vagyok a sznob. Ami speciel nem igaz. Kérdezzetek csak meg erről bárkit. Már úgy értem, bárkit aki számít.

Fáj ezt mondani, de jó, hogy idén már nem rendeztek Budapest Parádét. Ebben a formában semmiképp. Mondjuk, arra kiváncsi lettem volna, hogyha mégis, a Kuruc.info milyen zsidó összeesküvést hozott volna össze arra, hogy a partyzokat megdobálják molotovkoktélokkal. Drogosok, nem Kárpátiát hallgatnak és már ezért? Mindegy is...

Ami maradt, az a Bónusz. Utoljára 2004-ben voltam Parádén is, Bónuszon is. És az, hogy ezért fizetni kellett, nagyban megszűrte az embereket. Ha már a kenyér és cirkusz nem ingyen van, mindjárt értelmesebb lesz minden.

A fellépők? Magukért beszélnek. Chris Liebing, Dj Rush, Monika Kruse, Josh Wink, David Guetta, Timo Maas, Tiga, Hernan Cattaneo, ittonról pedig Hot X, Igor, Budai. És sokan mások...

Peace, Love, Happiness, Flowers

Azoknak pedig, akik tudják, miről beszéltem eddig, egy bónusz videó:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr96641131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása