Gondolom sokaknak ismerős a hi5 nevű közösségi oldal. Ha máshonnan nem, hogy szarrá szpemeli a postaládánkat. Eddig nekem is innen volt csupán az. Ha egy ismerősöm regisztrált, megszerezte az összes e-mail címét és folyamatosan bombázott, hogy csatlakozzunk mi is, mert mennyire csúcszsírmenőkirályság.

Ha valamit rám akarnak erőltetni, attól mégjobban írtózok. Nem, ez NEM MENŐ, értsék már meg. De a hi5 nem állt itt meg. A napokban kaptam egy újabb üzenet, hogy xy elfogadta a barátkérésem, és mostantól az ismerősöm. MI-MI-MI-MI-MI-MI???!!! Az ismerősöm? Egy olyan oldalon, ahol még a kurva életben nem jártam? Ahová nem regisztráltam? Egyszer csak az ÉN e-mail címem alapján valaki regisztrál? Vagy ÖNKÉNTESEN a hi5 felvesz az oldalára? Mi a fasz??

Na mondom, rohadjatok meg, ahol vagytok, megnézem közelebbről. Odalépek az oldalra, ahol ez fogad:

HIBA

A felhasználói fiókodhoz való hozzáférést ideiglenesen korlátoztuk, mivel a fiókodat több mint 3 hónapig nem használtad. Ahhoz, hogy be tudj jelentkezni a hi5-ra, meg kell adnod egy új jelszót.

A jelszavad módosítása és a felhasználói fiókod visszaállítása érdekében kérjük, kattints ide. A(z) banyapeat@[CENSORED].com e-mail címre küldött üzenetben található linkre kattintva utasításokat fogsz kapni a jelszó módosításával kapcsolatban. Ha már nem használod ezt az e-mail címet, kérjük, közvetlenül lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Elnézést kérünk az esetleg okozott kellemetlenségekért. Biztos lehetsz abban, hogy mi itt a hi5-nál mindent megteszünk a tagok felhasználói fiókjának védelme érdekében.

 

Mi is az utolsó mondat? Biztosak lehetünk benne, hogy mindent megtesznek a tagok felhasználófiókjának védelmében. Azt látom, még regisztálnak is helyetted, a tudtod nélkül zaklatják az ismerőseid. Nem olyan érzés, mintha a partneredet is megdugnák helyetted? Csak hogy NEKED jobb legyen.

Rámentem a jelszómódosításra, küldjenek nekem új jelszót a régi helyett. Érdekes módon, a mai napig nem jött.

SIKERÜLT!
A jelszó visszaállításához szükséges instrukciókat elküldtük az alábbi címre: banyapeat@[CENSORED].com.

 

Általános tapasztalat, ha valahol e-mail címet, jelszavat változtattam (ahová ÉN ÖNSZÁNTAMBÓL, MAGAMTÓL regisztráltam), egyből jött e-mail. Hmm, hogy lehet ez?

Talán azt gondolták, hogy ettől majd csak azért is regisztrálok? Ez nem a teszkó bazmeg, hogyha már itt járok, veszek ebből az akciós sörből is két rekesszel. Ezek után van még ember, aki így bereggel az oldalra? Mert ha igen, az megérdemelné a "BALFASZ" polót(csak 79.999 jó magyar forintért). Komolyan mondom, kezdem megérteni az internetadó szükségességét. Talán sokakat elriasztana, én nem lenne tele gyökérrel. Elég, ha a sok idióta trollra és megmondó emberre gondol a kedves Olvasó. Biztosra veszem, hogy a hi5 is az ilyennel van tele.

Ugye ismerős? Képtelen feldolgozni a kapott információt. Index címlapról betéved, elolvasta előtte a kontextusból kiragadott mondatot, és majd ő jól megmondja, hogy ez nem így van, és egyébként is a kurva anyját mindenkinek. Mielőtt bárki azt mondaná, hogy degradálom a kommentezők eme archetípusát, kijelenthetem, téved. Ja, ezeknek az kedves Uraknak/ Hölgyeknek mondom, a kontextus szövegkörnyezetet jelent.

Kicsit szétnéztem az adatvédelmi irányelvek között. Bizarr. Szabadon felhasználhatják és tovább adhatják minden adatunkat. Nézzétek csak:

"A hi5 Személyes adataidat feldolgozhatja az adatgyűjtés országában, valamint más országokban is (beleértve az Amerikai Egyesült Államokat), ahol a Személyes adatok feldolgozását érintő törvények esetleg kevésbé szigorúak a te országod törvényeinél."

Mondhatja persze bárki, hogy mi járulunk hozzá, de ez nekem kevés. Hogy miért? Mert az emberek HÜLYÉK. Igen, azok. Megdöbbentél? Akkor sajnálom, te is hülye vagy. Az ember bizony olyan, hogy nem olvas el mindent, nem képzett jogász, csak érdeklődik minden iránt. Ha pedig kevésbé ért az internet fortélyaihoz (mondjuk édesanyám), akkor ő regisztrál. Persze nem ettől hülye az ember. Épp ezért meg kell védeni a naiv, tapasztalatlan, figyelmetlen embereket. De valamiért ezt nem teszik a törvényhozóink. Hogy miért? Talán máskor belemegyek ebbe is. Ha nagyon felhúznak. De velük kapcsolatban még nagyon nagy a tűréshatárom. Na ja, az én szakmámban... Aki kurvának megy, ne sírjon, hogy dugják, nem igaz?

Nektek, Kedves Olvasók, milyen tapasztalataitok vannak a hi5-val? Az őrületbe kerget, hogy állandóan szpemel? Azon ismerőseidet, akiktől meghívót kapsz, azzal a billentyűzettel vernél halálra, amivel regisztráltak? El Salvadori börtönbe vetnéd a hi5 megalkotóit? Vagy csak összeeresztenéd a többi közösségi oldal marketingeseivel, hogy életre- halálra menő harcot vívjanak? Esetleg regisztráltál magadtól?

Oszed meg az élményeidet, és küldd el itt a kurva anyjába a hi5-ot. Vagy engem, ha a részvényese vagy. Netán troll.

UPDATE: amikor ezt a posztot megírtam, 2.00-kor pontban megjött az e-mail. A kis cselesek. Ezt küldték:

"Írd be kétszer az új jelszavadat. A jelszó 6–20 karakter hosszú lehet. A beírt karaktereknek pontosan egyezniük kell, a nagybetűket és a kisbetűket is figyelembe véve."

Hehehe, értitek. Meg is van ezzel a regisztráció. Illetve, regisztráltak ők korábban is téged, automatikusan, de mostmár Te is be tudsz lépni. Tűzre velük!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr89907537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.28. 12:48:51

Engem kuzinom vett fel ide, nem tudtam, hogy mi fán terem ez a fos. Aztán töröltem magam, megunván, hogy ismeretlen románok jelölgetnek be. Szép dolog az EU, de ennyire nem!

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2009.01.28. 17:28:02

Én is kapok heti 1 hi5 meghívót, dehát ez a sok közösségi oldal is mi a fasznak, elég egy, több minek, ezér is nem regisztráltam még amikor először elküldték. Wiwen fennvok, bőven elég.

"Azon ismerőseidet, akiktől meghívót kapsz, azzal a billentyűzettel vernél halálra, amivel regisztráltak?" - mondjuk azok után, hogy már a te nevedben is küldözget a rendszer, én nem tennék ilyen elhamarkodott kijelentéseket... ;)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.28. 17:45:16

@Emperror: De baszki, vágod, én kurvára nem regisztráltam soha, egyből töröltem picsába az ilyen üzeneteket, erre valahogy hirtelen regisztrálva lettem és ezek szerint a nevemben is küldözget. Hát fakk :D

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2009.01.28. 17:58:11

Ja, a mátrix megtalált. Evva. Majd kihoznak onnan.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.28. 22:04:25

@Emperror: Amúgy azért jön sok meghívó, mert cseles a rendszer. Amikor vmelyik tag ismerősöd bejelentkezik, felajánlja, hogy szétküldi a regisztrált emailcímtárában lévő összes címre a meghívót. Ezt ki lehet küszöbölni a "máskor" gombbal, de ha az ember leszarja, csak OK-zik, mint a gép...

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2009.01.28. 23:11:33

@Bányapeat: majd kiszolgálod magad, ha kihoznak. ;)

@MuellR: de pl. Peat esetéből kiindulva, nem is kapsz nagyon választási lehetőséget, úgyis elküldi. Én pl. nagynéném nevével (is) szoktam kapni meghívókat, és ő se hinném h olyan, aki gyakran jelentkezne be...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.28. 23:17:51

@Emperror: Én nem hogy gyakran, egyáltalán nem:) Ezért is találom felháborítónak. Érdekes, facebooktól sosem kaptam. És szidhatjuk akárhogy iwiwet-jogosan- mielőtt tag lettem volna, ott sem volt ez. Arról nem is beszélve, ide a magadtól reggelhetsz, meghívó nélkül. Ez azért sokat elárul
süti beállítások módosítása