Barátaim, Felebarátaim, Nem-barátaim, Elleneim!

Úgy vagyok jelen helyzetemben, mint a "magam-módján" vallásos ember: amíg minden klappol foglalkozik is Istennel, imákkal, templommal. Aztán beüt a gixer (sic!), jó lenne valakivel beszélni, netán nem ártana egy kis gondviselés az előtte álló megmérettetéshez. Ekkor megfogadja, hogy "Istenem, tudom, hogy nem foglalkoztam Veled, elfordultam, de kérlek, csak most az egyszer segíts és akkor...!"

Nos én így vagyok eme bloggal. Talán több, mint egy éve hogy ide dugtam pennámat (öhöm). Amiért most megkövetem magam. Viszont eljött a nempiskóta nap, amikor aztán totálisan hyperül elkélne az a HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!!! Yarr....

Annyit én is megígérek, hogy ha sikerül az államvizsga, akkor olyan LÓGós leszek, hogy számológépeken a LOG helyett SZÖLE felirat virít majd az okos buksikba!!!

Szóval csókollak titeket barátaim, felebarátaim, a többi meg kapja be! :)

 

Zene, csak nehogy akasszanak ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr52960801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása