Korábban is sejtettem,hogy nem csak velem fölényeskedig a számítógép,de amióta elindult az Index Anyádat nevezetű blogja,már biztosan tudom.Velem valahogy mindig olyan rendellenességek történnek,ami egyszerűen megmagyarázhatatlan.
Tegnap például önálló életre kelt a gép,és megmakacsolta magát.Hiába adtam ki neki parancsba,hogy töröljön egyes fájlokat,ő bizony nem tette.Hát jó,velem ugyan lehet beszélni,megkértem szépen.Erre a kis cseles kitörli,majd mikor visszalépek,ugyanott vannak a fájlok.Ezzel elszórakoztunk egy darabig,amikor már kevésbé voltam toleráns,és a Katolikus Anyaszentegyház majd összes szentjét megidéztem Stanley Kubrick és Steven Spielberg jó kurva anyjával kapcsolatban,hogy mindenféle mesterséges intelligenciákról fantáziálnak,akkor feladtam.
Beláttam,nem hibáztathatom,hiszen amikor kisgyerek voltam,és nagyon meg akartam nézni az esti filmet,én is tanulást szimuláltam,és a könyvbe belecsempésztem egy képregényt vagy valamit.Csak vigyázni kellett,hogy ne nevessem el magam(fiam,olyan vicces az az irodalom?-akkor persze az ember nem hallott méltatlanul oly mellőzött Petőfi idézeteket,mint a "foglalod te a kurva anyádat").De ez a rohadék annyira profi,hogy jelét sem adta annak,hogy felsőbbrendűen megvet engem,és a csipjei is pisálnak a röhögéstől.Persze nem véletlenül vagyok én paranoiás,és valahogy megéreztem,hogy mi is a helyzet,bármennyire is titkolja,ez a kis geci lenéz engem.No,ekkor szántam rá magam,hogy Mózesre móresre tanítom Belzebúbot,így az elrettentés eszközével éltem,és felkerestem az alábbi liket,amit mindenkinek ajánlok:
Verd szét azt a rohadt PC-t,mert lefagyott
Azóta észheztért,és tudja,ki az úr.Höhö,jogprevenció rulz

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr62129603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása