..., azaz hogyan zsibbaszuk az agyunk a mai zenékre
Hosszú ideig tartó noszogatás után (mint fürdős qrvát ,hogy ne fürgyé le) sikerült rávenni hogy blogolással gyarapítsam az internet adatállományát, persze csakis hasztalan dolgokkal nehogy valami értelme legyen a dolognak.A téma nemlenne más mint agyzsibbasztás, amit nem nehéz elérni csak valami hatóanyag (drog) kell hozzá, amit nem is biztos hogy be kell szerezned a feketepiacon feltéve ha adrenalin függő vagy . Tudni lehet hogy az agy is képes drogokat előállítani mégpedig olyan célból hogy a test egészét megóvja, a fokozott lelkiállapotban képes lehetsz olyasmire amire addig sose.Persze nem azt akarom ecsetelni , hogy drogozzatok, mert ne tegyétek!!!....Inkább hallgassatok valami nektek tetsző akár relaxációs hanganyagot, mert az emberi elme szereti a zenét, a hangok ritmikáját, a változatosságot.
Ha már a ritmusnál tartok én a 4/4-et mások szerint "tuc-tuc" sőt "dium-disu"  zenéket hallgatok...  persze  anyámék mondják hisz az megy végig ,hogy "dum-dum-dum"  én erre mondom azt hogy a fától az erdőt. Hisz ottvan egy  csomo más hang is  aminek ott a helye. A kezdet kezdete nálam ezzel a számmal indult ami valljuk be eléggé party zene volt a maga idejében:       



s  minekután szétlázadtuk és szétpörögtük magunkat jöjjön még egy kis kedvcsináló. Igaz ez  is régi  mjuzika  de aki a mélyére akar ásni a dolognak  annak találkoznia köll a  modosult tudatállapottal 


régi idők után kis mainak mondható változatos és tele effektezett

muzsika


Pár hasonló buliba nekem is sikerült már eljutni és valahogy nem volt azaz érzésem , hogy veszélyben vagyok (más késdobálókkal szemben), itt mindenki mosolygott , feelin' good, és folyt az aktív meditáció. Életem első legjobb buliján Gms-re húztam pedig elötte azt se tudtam ,hogy azt eszik vagy isszák ( itt egy videó tőle is)


a sokk hanghatástól már éppen kezdenék megőrülni mikor haverom arrébb rángatott ,hogy gyere igyunk vizet, s szítsunk 1 cigit . Egy sátorszerü fedett helyen találtam magam ahol mindenki kényelmesen elhelyezkedett. Nemvoltunk restek mi is beültünk, és akkor rázendült az ottani mjuzika.



Mikormár kezdett volna "jól lenni", barátom megszólalt " te! én nem aludni jöttem ide...." ugyhogy kénytelen voltam vele tartani. De nem bántam meg, átköltözésünk után kezdtem áthangolódni az ottani bonára ,



sok-sok ideig ugrabugráltam. Elkövetkezett a napfelkete is, mikor szembesültem azzal,hogy igen egy szemétdombon ugrálok, mert ügye hát ilyenek vagyunk (felelőtlenek), ettől kicsit lehangolva ugydöntöttünk , hogy inkább házi utó-(after) bulit tartunk.
Az agyzsibbasztáshoz tehát kell egy jó zene, meg miegymás... de a Zene a lényeg!!!

3 komment

Címkék: zene videó

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr16132401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m4r1c 2007.08.12. 18:04:30

konkrétan elolvastam, most örülsz? :)

barkas 2007.08.13. 19:29:14

Konkrétan!?!? Örülök neki ,hogy elolvastad , okosabb nem lettél töle... nemcsak gondolom hanem tudom is...:P jah és " ismerem apádat!" ehh... de azért Make Peace, Fuck War!
süti beállítások módosítása