"Ki vagy Bendegúz?Ne félj,ismertem apádat is,valamivel magasabb,mint anyád" című rovatunk első érdemes szereplője ez a nagy darab,állandóan viszkit iszogató,szivarozó,ujjaival V-t formáló(hiába no,Woodstockban született) brit aggastyán.
Életrajzba nem szívesen folynék bele.Aki nem ismeri(négy fekete pont),vagy akit érdekel,kattintson ide vagy ide. Én inkább híresebb/hírhedtebb idézeteivel foglalkoznék,amikből jobban  kiderül,milyen személy is volt:

-"Amikor fiatalabb voltam, az volt az elvem, hogy soha nem iszom töményet ebéd előtt. Most ugyanezt nem teszem reggeli előtt."

-"Igen, asszonyom, én ittas vagyok. De holnap reggelre kijózanodom, Ön viszont még akkor is csúnya marad. ( válasz Lady Astornak, arra, hogy "Uram, ön ittas!" )"

-"- Winston, ha az Ön felesége lennék, mérget öntenék a kávéjába! - Nancy, ha az Ön férje lennék, meg is innám azt! (beszélgetés Nancy Astor és Winston Churchill között)
- Winston Churchill"

-"Csak szivar,csak viszki,és csak semmi sport"
Most komolyan,hát nem halálbika?Tudsz ennél jobbat?Mit tudsz ennél jobbat?
És nem csak remek ember,hanem nagyszerű hazafi is volt,akár csak Dadan Karambolo:

-"Szeretem az állásomat, a munkát viszont ki nem állhatom."
-"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval."
-"Háború idején az igazság olyan drága, hogy mindig hazugságokkal kell őrizni."
-"Amikor arról kérdeznek, mire van legnagyobb szüksége valakinek, hogy politikussá váljon, azt felelem: "Arra a képességre, hogy megjósolja, mi fog történni másnap, a következő hónapban, a következő évben - és utána képes legyen megmagyarázni, miért nem az következett be."  "
-"Az ember időnként belebotlik az igazságba, de legtöbbször feltápászkodik és továbbmegy."
-"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak."
-"Kedvelem a disznókat. A kutyák felnéznek ránk. A macskák lenéznek minket. A disznók azok, akik egyenlőnek tekintik az embert saját magukkal."
-"Fanatikus az, akit lehetetlen meggyőzni, de témát sem hajlandó váltani."

És végülezetül az egyik személyes kedvencem,amiben sajnos nem vagyok biztos,hogy ő mondta,és hogy szó szerint így,de körülbelül így hangzik:

A világon két fölösleges dolog létezik:az egyik a szűzhártya,a másik az olasz katona.
(ha valaki tudja,mi az igazság,írja meg)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr71132271

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.10.23. 03:51:45

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása