"Hogy mi a különbség férfi és nő között?
A férfi elmegy budira, és eldöntheti, hogy állva végzi dolgát vagy ülve.
Az asszony viszont leül, oszt gyün, ami gyün."
No, valahogy a bloggal is ez a helyzet.
Cimboráim és Jómagam szellemi maszturbációja és ámokfutása követhető nyomon, Tim Leary örökérvényű mondata szellemében:
"Ha ezt az élet nevû játékot komolyan veszed, akkor: turn on, tune in & drop out."
Anyázda: banyapeat00[at]gmail.com
...ugyanakkor van néhány, ami igencsak jól sikerült. Az már csak a sors fintora, hogy ha rákeresünk ezekre, bizony a legtöbb neve elé a "banned" (azaz betiltott) jelzőt kell írjuk. Postommal nem a reklámokat szeretném népszerűsíteni, inkább az emberi találékonyságot, meg persze az elmebeteg ötleteket. Már az elején a lényegre térek... Nem kell sokat keresgélni, könnyen talál magának az ember olyan oldalt, ahol töménytelen mennyiségben lelhetőek fel a fent említett alkotások. Most csak néhány gyöngyszemet kerestem ki, ezeket véleményem szerint tényleg érdemes megnézni. Mindenek előtt és mindenek felett. Igen, talán így lehetne bemutatni röviden a betiltott Xbox reklámokat. Na igen. Értem én, hogy miért kellett egynémelyiket betiltani, na de ezt...
Oké, fogjuk rá, hogy erőszakos. De most akkor hány millió pédát hozzak a műsoron lévő reklámok közül, amelyikben ennél vadabb dolgokat is lát az ember? Ha másfelé tekintgetünk, az óvszeripar is kínál meglepően humoros reklámokat. Habár ez valóban durva, ha cél szentesíti az eszközt elvet valljuk, akkor ez tökéletes alkotás:
És végül, nagy kedvenceim a sörreklámok. Nos, meg sem kísérlem az össze olyan sörgyártó céget felsorolni, amelyik vicces reklámokkal rukkolt elő. Most hát csak kettőt, de a legjavából:
Ezekután teszem fel a jogosnak tűnő kérdést: miért, ó mondd, miért kell egy kartonlapra írt Vámház körút felirattal, vagy hasonló borzalmakkal szembekerülni?