naa háát kedves bogyókáim.. gondoltam én is írok egy kis szösszenetet már csak azért is mert kedves blogtulajdonos barátunk folyamatosan baszogat h írjak már valamit háát most olyan történt amit gondoltam érdemes is megosztanom veletek.

hááát tudnotok kell rólam hogy nem vagyok az a húúh de vallásos típus.

nem vagyok megkeresztelve, nem is járok templomba, de hiszem és vallom h vmi felsőbb van és kurvára remélem hogy ha netántál elbasz 1 busz vagy esetlegesen a tüdőrák utolér abból kifolyólag mert már annyira krákogok a cigitől h nem tudok elszaladni előle.. akkor utána nem csak a nagy büdös semmi van :)

nyaa akkor nézzük.

jaaa mielőtt bárki belémkötne. ez nem a vallásról szól. nem ítélek senkit aki hisz. nem nézek le, nem tartom magam felsőbbrendűnek és bármiféle ilyen belemagyarázós baromságok. ha vki úgy érzi hogy valamiben hinnie kell, legyen az buddha vagy egy 5 karu isten vagy maga az egy és utánozhatatlan, akkor szíve joga, melyet vmilyen szinten tisztelek is.

továbbá aki abba kötne bele hogy miképp írok, hogy nem használok mondatközi írásjeleket vagy esetleg trágár a szövegem vagy bármi kifogásolni valója van akkor vagy csukja be a szemét vagy írjon jobban. nem kenyerem a fűszállhasogatás így aki azt kívánja az kíméljen meg tőle :) köszönöm.

jaaa és Peat , megköszönném a spamot és az ot-t is mellőzni ( vagyis off topic, amely nem a témához kapcsolódik :) )

mindezek fejében el is kezdem a story-t ami mai napon történt meg velem.

az úgy kezdőtött hogy már reggel kurva bosszús voltam mert fel kellett kelnem a szokásos 11-12 óra előtt.. egészen fél 8 körül.. igen.. ezt fel kellett dolgoznom. nehezen ment.

na igen, mi lehetett a tárgya a mai napi felkelésemnek? hát a családban örömteli hírt kellett megtudnom pár hónapja mikor egy új családtag született. mert a család vallásos ezért hát keresztelőnek kellett lennie. a mai napra esett a választása a boldog szülőknek.

namármost.. már volt részem egy ilyen keresztelőben ezelőtt mikor a szülők elsőszülött gyermekének szintén a keresztelőjén voltam és háát már akkor is kicsit furcsán követtem figyelemmel a pap szövegét.

na mármost. az 1 dolog h kényelmetlen volt a szék. az egy másik dolog hogy az egész gyülekezett ott volt és kb 20 öreg néni és bácsi lihegett a hátamba.. amit kifejezetten szoktam díjazni főleg ha a reggeli fogmosás is elmaradt véletlen. nyamármost tudtam mire készüljek ezért próbáltam vmivel nagyon lefoglalni magam. mivel ott volt az egész család ezért nem vettem elő az mp3 lejátszóm és kezdtem zenét hallgatni, így hát mivel nagyon szép épületben voltam.. ezért próbáltam a véletlenszerű elrendezésű mennyezetfényben a bizonyos nézőpontú szimmetriát megtalálni. hát ezzel némi időt nyertem és kb egy 10-20 percet el tudtam vonatkoztatni a pap hülyeségeitől.

ezután következett a fekete leves.. mert már nem találtam más nézegetni valót a templomban ezért hááát.. nézzük mi történik.

kezdjük ott hogy bírom azt amikor az ember kiöltőzik mert hát mégse megy az ember zsákba egy keresztelőre és akkor bevonul az énekkar, melynek több tagja is erősen fiatalkorú és ők meg megjelennek mindenféle 3/4es gatyákban meg mindenféle csilli/villi felsőben. hát mondom idefigyeljéé már... ha én megadom a tiszteletet akkor legyen már benned annyi h 1 normálisabb cuccot felveszel. na mind1. ez kicsiny dolog volt. túltettem magam rajta.

aztáááán... elkezdtem figyelni a pap szövegére.

az a tény h egy papnak olyan hangja van mint egy nőstény pingvinnek.. hát az még 1 dolog.. ha ott magában eldúdolgatna. de az h az egész templom zeng a béna hangjától mert hát ugyebár be van mikrofonozva az egész templom.

na igen.. meg ez a "testvéreim" megszólítás... na de mondom.. gyülekezet is ott van. megengedhető.

az hogy fel- le kell állni?.. megengedhető

de az hogy a csávó így kezdi :

"háát akkor most beszámolnék a gyülekezet híreiről"

és jön a feketeleves :

halálhírek? oké haladjunk... aztán "és névtelen támogatónk 2000 ft-t adományozott.." anyád?? .. jó haladjunk "és háát végső de végképp nem utolsó sorban ma lesz egy keresztelés is.. melyet bla bla bla ééés a boldog szülőktől 10000 ft hozzájárulást kaptunk"

naa ilyenkor fordul meg az emberben a kés.. na nembaj. haladjunk.

a következő... ( hozzá kell tennem h ezek csak foszlányok mert 2 óra hadovát nem tudok pontosan visszaadni )

alapvetően úgy indul ki az egész történet, hogy én úgy gondolom magamról hogy logikus gondolkodású vagyok. amikor ellentmondásokat vélek felfedezni a pap szavaiban háát biztos én vagyok a hülye .. gondoltam én. de aztán mikor rájövök hogy nem csak én vettem észre ezeket az ellentmondásokat akkor válik ténnyé számomra h nem én értettem félre.

a legnagyobb brutalitás az az volt amikor a pap vagy 20-30 percen át prédikált az anyagiasság elvetéséről. meg hogy nem jelent semmit, meg háát a gazdag és korlátolt csak a kenyeret és a bort látja.. az anyagot ( erre később visszatérek ) de ami mögötte van azt nem. hááát mégis mesélje már el hogy ő miből veszi azt a kurva kenyeret?? mert hogy nem a jóisten adja neki az is biztos. naa mind1.. ezt is elviseljük. hisz "ezt mondja az ige" de mikor úgy kezdi a "gyűlést" hogy "adományok érkeztek" hááát .. kérdem én.. minek adomány ha az anyagiasság gyarló??

aztán jött a "kereszténység megszületése". imádom mikor olyan történelmi dologról beszél valaki amiről gőze sincs vagy érdekes módon a lényeget kihaggya belőle. természetesen alapvetően a magyar területre helyezte a hangsúlyt. "igen.. istván tudta ezt.. a kereszténység megteremtését az egyes embereknél kell kezdeni" aztán áradozott hogy ez milyen szép milyen jó. hááát nem tudom.. kérdem én, jó az ha megölnek ha azt az istent imádom amit eddig? és nem azt ami az új "trend"? mert erről volt szó! na de tény hogy erre szükség volt abban az időben mert különben nagyon megszívjuk, de kéééreeem.. ne mondjuk már h ez így szép és jó.

aztán jött vmi hülyeség Imréről..  igazából nem is éretettem hogy mi ez a nagy lelkesedés.. de azt szinte kikérem magamnak hogy " a mai fiatalság méltó mintaképe lett" , háát lol??

na igen.. a következő fejezet a "egyház vérfarkasokat és vámpírokat nevel" vagy más szemszögből nézve "kannibálokat"

háát igen. ne lepődjünk meg.. igenis!!! az örök életet úgy érhetjük el hogy "az emberi test mint étek és az emberi vér mint ital fogadjátok magatokba" .. háát nem tudom, én kössz nem kérek belőle :D most jöhetne vki azzal hogy metafora ide meg oda.. kérem.. nekem ne mondja már senki hogy krisztus azt fejtette ki hogy "egyél meg emrt az én testem számodra étel a vérem pedig ital". és kérem szépen nem ferdítek. a pap így mondta. és nem hallgatom el a lényeget. ez így...

következő szalagcím talán az lehetne, hogy "ami életed volt... az lófasz se"

miután prédikált egy sort az anyagiasság és minden baromság ártalmasságáról ezután kezdett egy "storyt" miszerint idézem "egy jól menő vállalkozó"..."boldog lehetett.. mindene megvolt" naa de kérem? mi az hogy jól menő vállalkozó? és az anyagiak gyarlósága?? ( tény hogy amit írtam abból nem következik de nem emléxem a pontos mondatra de lényege az volt hogy ez az ember húúúh micsoda boldog volt és ez így volt jó kb... ) naa folytatódik a story... és akkor... meghallotta a halál hívó szavát.. és megtudta hogy halálos beteg. ezek után mindent felhagyott és ami előtte volt?? "ért vmit? kérdem én.. ért valamit korábbi élete?" "neeeem" naa wattafuck?? "mindennel felhagyott és várta a halált" kb... naa háát gyerekek szerintem ez már a nc kategória.. az ellentmondások szövevénye az egész. az élet érték, de ha már tudjuk h halálos betegek vagyunk akkor dobjunk el mindent és mint vmi gyenge állat várjuk a halált?? nem az lenne az erény ha a halál árnyéka sem rendítette meg és csinálta tovább életet ahogy tudta?? kérem szépen...

másik... "örökké élsz. meghalsz. feltámadsz?"

hogy is van ez??
1 : a 2 órás prédikáció alatt vagy 4x felhangzott hogy örökké élünk ( ha eszünk krisztus testéből és isszuk vérét )
2 : másik elmélet ??? vagy mivan? - a végitélet napján meghalunk és feltámadánk
talán a kettő még össze is lehetne hozni.. de kérem.. ne szórakozzunk már. fogalmazzunk már normálisan.
3 : ha bünösök vagyunk akkor elkárhozunk ( abba már bele se megyek hogy a pap felhívta mindenki figyelmét arra hogy mind bűnösök vagyunk és még azt is várta h ezt mindenki szééépp hangos "igen az vagyok" vagy mi a rák szöveggel be is ismerje )
ha nem akkor húúh de mennyekbe kerülünk...

na most bogozza ki mindenki ebből melyik a nyerő

 

hááát most így gyorsba csak ennyi jutott eszembe... amúgy maga a keresztelő eléggé "tanulságos" volt számomra... de a party az jó volt utána ami felejtette velem a reggeli traumákat.

tudom lehet kicsit túlzok. de ezek a dolgok alapvetően azért fakadnak így ki belőlem, mert nem értem miért jó az ha az öreg mari nénit aki tényleg elhiszi ezeket a maszlagokat azt miért kell hülyeséggel tömni?? tudom.. hinnie kell valamiben. elfogadom! tisztelem! mert erőt meríthet belőle. oké.. de miért nem lehet ezt uszítás és mindenféle ellentmondás és baromság mellőzése nélkül tenni???

a véleményem erőteljesen negatív volt. maga az egész eléggé visszatetsző volt...

háát köszönöm azt aki végigolvasott és talán véleményt alkotott ezen szösszenet alapján.

mindenkinek minden jót, és utólagos bocsánat azoktól akiket ez bántóan ért. remélem érthető volt hogy nem a vallással van bajom.

további szép napot mindenkinek!

gl hf és PEACE

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr21143957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása