Érdekes levelet kaptam ma kézhez. Először is, a Magyar Királyi Posta Zrt. kézbesítette, és nem valami méler démon. Feladó: nem látszik pontosan rajta, de a Royal Mail bélyegzője van rajta. Hmm. Nofene. Levél? Nekem? Angliából? Ennyire újfajta spamek léteznének? Ekkor még nem sejtettem, mennyire eltaláltam. Tényleg el kellene kezdenem lottózni (mondjuk, nem véletlenül nincsenek olyan szalagcímek, hogy telitalálat a lottón, jós fejtette meg a nyerőszámokat).

Napokkal korábban, valamiért nem tudtam belépni a sportingodds-os accountommal. Rossz username,na mondom,anyád, majd két éve megvan, és rendszeresen tudok játszani. Most mié szopató'- tettem fel az költői kérdést.
Erre láss csodát: kapok a szolgáltatótól egy mailt, azzal kapcsolatban, valamint egy valódi, nem elektronikus, LEVELET. Holott időm nem volt foglalkozni azóta vele, nem is jeleztem a problémát feléjük. Igen, maguktól tették meg mindezt. Vagy csak nekem meglepő, hogy az ügyfelet látják bennem, akitől a profitjuk származik? Nem pedig azt a rohadt köcsögöt, akit el kell viselni, mert ez tőlünk akar vásárolni vagy igénybevenni valamilyen szolgáltatást? Tőlünk? Magyar kereskedőktől? Ez a kis hülye vásárló majd meg azt hiszi, hogy mindeig neki. Az. Igaza. Höhö. Elrettentés gyanánt, olvassatok Homárt.

Azért látszik, hogy GBR. Uralták is majd az egész világot évszázadokig. Van hova fejlődni, no. Igaz, volt benne egy hírlevél szerű valami, de ezt az ember így megbocsássa'. Azért nem fognak minden héten új levelet küldeni. Ha már mélben úgyis mindig küldik.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr19145204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása