Ákoos 2007.08.22. 22:03

manufakt...

Emberkék a minap és még ma is a borászat aktív részesévé tettek a családom tagjai. Ezalatt nem azt értem hogy vedeltünk mint az állatok, ellenben üvegmosás, fertőtlenít, ládába tesz, szárít, megtöltí(borral, csövön), fogja és bele tuszkolja a dugót (felét rosszul...persze), díszkupak feltesz, ráolvaszt, cimkéz mindezt 150 szer príma volt. Tudtam én hogy vannak az alkohol galaxisnak ilyen területei is (képzavar) de nem gondoltam volna hogy ennyi munkával jár pár óra kábulat,bár szerintem ezt mások géppel csinálják. Szerencsére volt segítség nem egyedül műveltem mindezt.
A most következő videó meg valószinű a sok munka eredménye

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr89146430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása