Kedves Gyerekek, ma a pánikról fogunk beszélgetni. És annak természetéről.
Olvasom az Indexen, hogy megettünk egy tonna szennyezzett guargumit, de a szakhatóság nem hozta nyílvánosságra, hogy elkerülje a pánikot. A magyarázat: úgyis felhigult, és úgysem ártalmas.

Akkor ért ez első impresszió. Ha nem ártalmas, akkor miért volt korábban akkora botrány belőle, amitől még Háry János is őszinte lett. Mert ugye, azt mondják, ha már megettem, nem árt nekem. Megint én vagyok a hülye, mert felmerül a kérdés, akkor bazmeg mikor árt? Ha például vezetés közben mögém lopózik, megijeszt, én pedig áthajtok a szomszédos sávba és nekemjön egy kamion? Mondjuk, ennek nincs valami nagy oddsa. Ha kérdik ezentúl, miért nincs jogsim, majd felhozom érvnek. Félek a guargumitól.

Bár lehet, csak akkor árt a szennyezett guargumi, ha csoportosan van, és elkövet valami bűncselekményt. Beöltöznek feketébe, és végig fosztják az országot. Egy tonna azért már képes valami igazán nagyon összehozni.

Kicsit madárinfluenza szaga van az egésznek. Abból is mekkora pánik volt, aztán egy csirkét nem hallottam még tüsszögni. Feltételezem nem azért, mert jobb az állat egészségügy. Kis korom óta nem hiszek Dr Bubóban.

Rendben, én ugyan elfogadom azt, hogy csak el kellett terelni a figyelmet valamiről, és akkor dobjunk be valamit. Madárinfluenza, guargumi.

Uh, bazmeg, a fejem! Nekimentem valaminek. Mi ez? Csak nem egy hatalmas paradoxon? Szia, én Bányapeat vagyok, te ki vagy? Én?Én paradoxon vagyok- válaszolja. Te, paradoxon, olyan idegesnek tűnsz, oldódj már fel.

Az rendben van, hogy pánikot keltünk, hogy valamiről elvonjuk a figyelmet, de aztán ha kiderül, találnak olyat, ami miatt pánikot keltettek, eltitkolják, nehogy pánik legyen? Vagy tovább megyek. Most más aktuális pánik van, és amiatt kell pánikolni? Azért milyen lenne már, hogy nem irányítjuk a pánikot. Mert azt lehet. Ilyen a természete. Ide vonatkozó kérdésünk, mi okozza a mai pánikot? Ne menjetek sehova, nemsoká kiderül.

De rendben, csak egy pillanatra tegyük félre az ilyen összeesküvés elméleteket, hogy valakik a saját érdekeik szerint dobnak be különböző dolgokat, csak úgy, elterelés végütt'.
Tegyük fel, hogy tényleg veszély volt. És ettünk belőle. Akkor nem kell tájékoztatni, hogy bazmeg, azért jobban figyeljünk oda? Aki pánikolt eddig is, az úgyis lecserélte másra, amit eddig vett, aki meg nem hitt benne, az vette tovább. Na most, akkor ilyenkor nem a kötelessége a megfelelő hatóságnak, hogy felvilágosítsa a népet, hogy apjálesz? Pánik bazmeg? Kit érdekel, ha tényleg káros. De tegyük fel, hogy tényleg megkapunk valami mérgező terméket. Akkor vajon vállalják a felelősséget, hogy emberek egészsége károsodik, ne adj Isten, emberek meghalnak, csak hogy ne legyen pánik?

Itt valaki kurvára hazudik. Ez pártállástól függően a Kúrmány, a Fidesz, a fasiszták. Bár, az utolsó kettőnek nem igazán van rá lehetősége. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez a hír hamar le fog csengeni. Azért, mert szándékolt pánik keltés, és már kifutott. Most a mérgező ételeknél valami sokkal nagyobb veszély van. A demokrácia van veszélyben. Itt vannak a fasiszták, és csak azért, hogy megvédjük őket, csökkenteni kell a szabadságjogokat. Hogy megvédjünk minket. Ejh, Mikola, Mikola, hogy is volt azzal a szinglihordával és a parttalan szabadságvággyal? Nem csodálkoznék, ha az MSZP kövérlacija, Lendvai Ildikó valami kötelekről kezdene el beszélni.

Csak nekem ugrott be Michael Moor filmje, amiben arról mesél, hogy kinek az érdeke az örökös pánik keltés és rettegés? Rendben, MM manipulál, dogmatikus, és ha a sztálini Szovjetunióban lett volna propagandista, talán ma mindenhol kommunizmus lenne, de lássuk be, kurvára van benne ráció.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr30157950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása