Hát, elérkezett a pillanat. Megérett az idő egy újabb anyázásra. Rég is tettem, meg aztán ez úgyis megy nekem. Most nem a GALAXIS utikalauzról lesz szó, hanem egy olyan problémára kívánom felhívni a figyelmet, ami vészesebben terjed, mint az aids afrikában. A fishek szaporodása póker közben.

Az ember azt hinné, hogy ez egy örvendetes dolog. Jön a sok balfék, tele van pénzzel, mindig mindent megad, nekem az csak jó. Lenne. Ha. Ha emellé nem lenne olyan kibaszott szerencséje, mint Piszkos Frednek. De van. Ma délután csak 10 esetben jött be neki a river, és kb 20 esetben flop, turn. Persze nem egynek, mert olyan asztalnál ültem, ami hemzsegett tőlük.

De most komolyan. AK kézben, flopból két pár, neki 37d, és riverre egy 2d-vel színe lesz. Vagy amikor turnnél 87% esélyem van, és lejön neki egy fakken kis pár.

Kezdő játékosnál megbukik minden, ami egy jó (esetemben egy talán közepes) pókeres használ. Blöfföt baszhatod. Emelsz preflop közepes pozicióból, lejönnek olyan lapok, amikre ráblöffölnél, meg is teszed, de ő nem érti, hogy hoppá, itt akár nekem lehetne is valamim, akár sorom vagy mit tudom én. Nem, ő fizet. Ami ha van valamid, zsír. De hangsúlyozom, ezek nem csak kezdők, megerőszakolták az aranyhalat négyszer, és az mindig varázsol valamit.

Hiába vagy esélyesebb, hiába van valamid, nem. Neki kiegészül. Ő nem számol esélyeket, nem nézi, hogy neked milyen lapod lehet, csak van két lapom. De még lejön öt másik, hétből csak lesz egy párom. És bassza meg, nem téved. Én pofa nélkül eldobok egy ász párt is, ha olyan lapok vannak lent, amik azt mutatják, hogy esélyes, hogy bebukom. Sok esetben kiderül, hogy jó döntöttem. Ő végig megy 27el. És nyer. BELEZŐKARMOLÓT A SZERENCSÉS FISHEKNEK!!!!

Mondjuk ma főleg szar napom volt, kezdő pozicióban eldobtam unsuited 68at kezdő pozicióból, erre fopra lejön a pókerem. El kellett kezdenem csikandozni a hónom alját, hogy nevetni tudjak a szituáción

Hétfőn volt szerencsém egy olyan társaságban pókerezni, ahol eléggé nehezen magyaráztam meg nekik, hogy a full, erősebb, mint a szín, az osztó először nem magának oszt, hanem a mellette balra ülőnek, valamint csak preflop beszél a nagy vak mellett balra ülő játékos elsőként, flop után már a kis vak az első(ha játékban van). Szóval bűn a élet, na. De ez még a kisebb gond. Ilyenkor úgysem pénzben játszol, hanem csak szórakozás végütt'.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr6171753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErrorFlynn 2007.09.21. 14:26:33

király.
még sosem olvastam olyan posztot, amit ennyire kevéssé értettem volna :-))

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.21. 19:22:02

hmmm, azt hiszem, ez esetben meg kell tanítanom Kegyedet pókerezni:)

paxmaffioza 2007.09.22. 00:08:25

Hát testvérem,együtt tudok érezni veled.
Ma az egész napot átjátszottuk egy lakásban.AA-al,AK-al pont semmire nem nagyon mentem,mert a Fish-ek,bármivel bejöttek ellenem,pedig flop előtti all int mondtam,illetve a nagyvak 10szeresét emelgettem,tuti h ők nyertek,nyomorult 2 párokkal,meg drillekkel,vagy sima párral,mert nekem nemjött semmi.
Végezetül basztam az arcomba 3 absinthot.
Értékeld,miattad regisztráltam be:)))))))))))))))

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.22. 12:07:01

Pont ezt felejtettem el beleírni, köszi, hogy emlékeztetsz:)
Hogy hiába akarod kizárni egy emeléssel, ami valóban jelzésértékű, hogy a vak 10szeresét akár vagy bármennyit, ő nem érti, hogy hoppá, ezt így miért és hogyan:)

Oh, érték, érték, érték;)

ErrorFlynn 2007.09.24. 14:52:00

Bányapeat · banyapeat.blog.hu 2007.09.21. 19:22:02
remélem, felkészültél rá, hogy mindent tizenkétszer magyarázz el, és az arcizmod se ránduljon, ha tizenharmadszor sem értem, mert ha megrándul, besértődöm :-)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.24. 15:00:37

Olyan pókerarcom van, hogy nem is sejted:) Főleg, ha megiszok egy-két pohár viszkit;)

paxmaffioza 2007.09.24. 23:45:01

Nekem msnen tanította Peat padavan a pókert,hidd el türelmes:))))))

ErrorFlynn 2007.09.25. 12:40:48

msn-en?? azon nem is látszik a feje, ahogy lilul, meg mikor üvöltve veri az asztalt a monitor mellett, és azt ordítja, jézushogylehetvalakiennyirehülye.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.25. 12:45:56

Épp ezért megvan a hit, hogy nyugodtnak marad az ember;)

ErrorFlynn 2007.09.25. 13:01:48

háttezaz.
cserébe viszont nem látja, mikor az ifjú tanítvány körbemutogatja az irodában a párbaszédet; "figyumáhogylehetvalamitilyenhülyénmagyarázni?!" :-)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.25. 13:08:24

Mondasz valamit:) Hiába no, a kölcsönösség:D Egyébként pókert tanítani leginkább italozás közben lehet. Ha csődöt is mond a folyamat, még lehet kompenzálni:)

ErrorFlynn 2007.09.25. 14:48:49

eccer próbálkoztam pókerfélével illuminált állapotban, de a többiek rendesek voltak, mindig szóltak, ha nyertem... :-) fogpiszkálót.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.25. 15:11:06

És ha nem fogpiszkálót nyertél, nem is szóltak? Szemetek!!!

ErrorFlynn 2007.09.25. 15:27:10

nagyon lúzer felhozatal voltunk, mind fogpiszkálóban játszottunk, és egyáltalán nem tudtuk, mi az, hogy plö preflop. én tuttam, mi az, hogy pár, elméletben.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.09.25. 19:23:14

Akkor nem reménytelen, ha már ennyit tudsz;) Ha nem akarsz monopoly kártyát és a makk hetest bekeverni, akkor menni fog:)
süti beállítások módosítása