Thaddeus Griffin 2008.01.02. 13:33

Kockafejek

Még tart az írósztrájk, ami rossz, mert nem tudjuk, mi lesz kedvenc sorozatainkkal, de jó, mert addig függőségünket kezelhetjük olyan alkotásokkal, amik még kimaradtak. Hogy aztán egyre nagyobb adaggal kelljen magunkat lőni. Ilyen eddig mellőzött film a Kockafejek, amit letöltök kölcsönkérem egyik cimborámtól, akinek megvan dvd-n. Én csak a második évad első részét láttam, de kétlem, hogy spoileres lenne. Bevezetőnek: angol film, s mint ilyen elég abszurd, ráadásul geekekről szól. Abuszurd a négyzeten. Elég meleg rész.



Közben szomorúan jegyzem meg, a nemzetközi helyzet és a vizsgaidőszak fokozódik, szóval tessen' sajnálni.

A második fele lapozás után.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr62281972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaracskosGörcs 2008.01.02. 19:41:45

Szebuu!
BÚÉK meg ilyesmi :-)
Ha már láttam hogy itt a vizsgákról panaszkodsz, akkor hadd lőjjem el itt is a ma már sokak által élvezett mondatot, miszerint nekem már csak 2 van hátra BIBIBI :))) És emiatt hihetetlen öröm és bódogság lett úrrá rajtam, így ezzel a ténnyel kénytelen leszek az index fórumokat is telehányni..:) (főleg hogy minden ment elsőre, ráadásul eddig 3 is épp pontalig2-es lett, ahogy azt a legjobban kedveljük:))
No de sebaj, ekkora faszmákot biztos viszonoz majd az élet...Mit nyomtál szilveszterkor?

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.01.03. 12:18:20

Hát üdvözletem:) Bújék Neked is:)
Elméletileg nekem is csak 3 van hátra (plusz kettőről még nincs erdmény), de én csak akkor örvendezek, ha megvan minden:D

Szilveszter, eh, na, az performance volt, a kisfiammal Eddyvel (bondarenko.narod.ru/171205sir_edwards.jpg), igen, ő két liter, teljesen meghitt volt:) A többi nem publikus;)

Neked? :)
süti beállítások módosítása