Percről- percre az Indexen , a Reakción

22.08-
Csoki szavaival élve: Lófasz hullik itt csikánó, nem csillag. Lefekszem. Úgy látszik, a mi sorsunk is ez lesz, mert a kormány kap pár nap haladékot Toroczkaytól. Most biztos beszartak és veszik a repülőjegyet Bécsbe

21.47-
Na? Na? Ki a király? Mit mondott Gyurcsány? A népszavazás eredeti célját nézve vereséget szenvedett. Hát persze mesemondó. Mit írtam 20.16-kor?

21.45-
Budaházy: ma este valamit tenni kell. Várom a tippeket. Már a mitévő legyek-ről. Szokásos bohózat? Mást speciel nem tudok elképzelni.

21.36-
Picsába, van itthon egy rakat konzerv, liszt, kenyérsütő, víztisztító. Mindez hiába?

21.32-
Nem tudom eldönteni, hogy a másnap miatt olvastam-e azt, amit, vagy mert alig aludtam, de Viktor összefogásról beszélt? Bal és jobboldali szakértőkről? Valaki segítsen vagy hozzon egy sört!

21.07-
"nah. Budaházyék megin kergetőzni akarnak:S óó apám. öreg vagyok én már a sok futkározáshoz:S" LOL


20.58-
A Fidesz tudja. Már, hogy honnan kell előteremteni a pénzt a hiány pótlására. Kormányzati marketing nuku. Nem lesz így Happy End. Nincs azzal semmi baj, hogy ezt mondják, hisz ezt kell tegyék. A baj ott van, hogy azért kell ezt mondják, mert a sok fasz választó korlátolt és önálló gondolkodásra képtelen a "Győzikét vagy Mi kérünk elnézést" nézzek-e este kérdéskörön túl, és tapsikol, hogy igen, így van. Műveltségi cenzust 2010-re, könyörgök!

20.51 -
Kurucz. info . Valaki árulja már el nekem, miért kellene előrehozott választást tartani?

20.42-
Akadozik az internet. Csak nem lekapcsolni készülnek rá, mint Burmában, nem is oly rég? A népszavazással kapcsolatban semmi újdonság, de az nem is meglepő. Én vigyázó szemem Kossuth- térre vetem

20.32-
Az Index szerint valószínű a balhé. Eh, pedig nem olyannak ismertem meg őket, akik Bencze vagy Szilvássy nyilatkozataikra hallgatnak...

20.16 -
Az, hogy melyik politikus konkrétan miről beszél és mennyit, előre borítékolható. Fidesz: kormány monnyon le, mi megmondtuk már mióta, ezek hazudnak. MSZP- értjük mi, csak leszarjuk, és nem is vesztettünk, mert mégis mennyien nem mentek el? Azok miért nem? Mert Orbán Viktor. SZDSZ- Folytassa a sorozat új, Magyarországon forgatott epizódja: Folytassa a reformokat. MDF- ki ezekkel a Parlamentből. Bassza meg, csak nekem hiányzik Torgyán....? Ahogy Müller kollega mondta: "sok bizonyítványát magyarázó öntelt vagy elkeseredett balfasz, eredményes, nyert az igen, a többit este ismétlik:D "



20.13 -
Msn-en ebben a percben kaptam ezt az üzenet: "zsideszes gimis osztálytársnőm kiírása: "Visszakaptam a demokráciába vetett hitem" "Nem jött még rá, hogy ez nem buktat kormányt, valamint hogy a diktatúra a menő :D"

20.05
- Pár százan a Kossuth- téren. Gyurcsány takarodj. Nem fog. Ezért még nincs miért. A nagy kérdés, amit már többször feltettem, többek közt itt: vajh' megpróbálják elkergetni? Gonda szerint, ha sokan mennek a térre, a rendőrök lerakják "pajzsaikat". LOL. Naná, és az Elművel is tárgyaltak, hogy kölcsönkérjék a villanyoszlopokat. Bezony ám

19. 59
- No, erőst megküzdve a másnappal, de belevágok. Sokszor hangoztattam már, hogy nem hiszek a népszavazásban, és hogy autoriter diktatúrát ide rögvest ( elég csak nagy kedvencemre Churchillre gondolni), de azért mégis nagy "izgalmakkal" követtem az eseményeket. Amit egyelőre tudunk: magas részvétel ( meglepően magas, franc sem hitte volna), és úgy tűnik ( mily meglepő), akkor pofont kap a kormány, mintha egy Bud Spencer filmben lenne a rosszfiú. Egyelőre nem valószínű, hogy kék pendrive-os csalás történt volna

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr81373022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mentula 2008.03.09. 20:59:16

tudtad, hogy másnaposságra hivatkozással nem hoznak ki mozgóurnát ? Hát nem:)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 21:06:34

Hallottam már róla:) De a szavazóhelységben gyógysört sem osztogatnak, így inkább nem is mentem arra felé:)

Épp most akartam írni a zenés dolgokhoz is választ. Tegnap akartam posztolni közülök, de melóban nem volt net és fakkolta, szóval majd holnap:) Egyébként ezen apropóból akartam kérdezni, nem lenne kedved csatlakozni Tőled is, hog Csurtusékhoz, Errorhoz hasonlóan (aki ezúton is szóbeli megrovásban részesül), nincs kedved csatlakozni a szerzői gárdához? Megkötés nincs, csak gyün ami gyün:)

Mentula 2008.03.09. 21:49:37

bármihez csatlakozom, amiben a pina és a pálinka is benne van :) sőt, látom, hogy 64.922 dollárhoz kapcsolódok :)

Na de a fletó most ippeg felkúrja az agyam, megyek elkapcsolom...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 21:56:36

No, akkó welcome:) Meghívó elment vala.

Látod-látod, ezért kell olvasni az összefoglalót politikusaink blődségéről. Nem árt annyira a vérnyomásnak :D

Mentula 2008.03.09. 22:04:52

Azé az m1-nek ez a szőke picsa és a szemét jobbra-balra-fel-le forgató köcsög elemzője elképesztő... ennyi erőból két fib-est is odarkhattak volna. Vagy ezt is tették.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 22:07:44

Erről Ákoos tudna nyilatkozni, az én gyomrom túlságosan gyenge a másnap miatt, hogy tv-ben kövessem az eseményeket :D

Mentula 2008.03.09. 22:08:31

kösz, vettem. Menek, mer a Jack Bauer ma végzi be 24 órás melóját :)

Mentula 2008.03.09. 22:21:58

ja, csak remélem nem Ákoos haverod elemzett :)
És biz ebben addikt vagyok, nem sok ilyen van.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 22:22:41

A TV-ben biztos nem:D Viszont Tóth Csaba szeminárium vezetőm volt:D

Ákoos 2008.03.10. 07:29:35

Mi még jártunk a szemináriumba:D:D:D

süti beállítások módosítása