Thaddeus Griffin 2008.05.31. 14:52

Faxomat

Doctorunk nagy kedvence a Therapy Session, ajánlotta már a blogon, de nemrég átküldte nekem a teljes szettet Fexomat 2008-as budapesti fellépéséről. Mit mondjak, cseppet' megváltozott a dárenbész, mióta nem járok. Összehasonlítás képpen itt egy összeállítás a számomra "klasszikus" dnb-ről, amikor még én jártam partyzni, és Doctor által promózott oldalon pedig itt. Sajnos közvetlen linket nem tudok adni, de az "Ableton Live Songs"-ra kattintva feljön a lista. A legalsó a pesti cucc, de a többi is érdekesség.

Mentulának ajánlom a Prágai party-t, kis Metallica keverve tört ütemmel:)

A kérdés, ami felmerült bennem, ennyire megvénültem, hogy ezt szerintem nem lehet végig táncolni? Vagy ezt már csak amfetaminnal lehet bírni?

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr23496485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása