No, itt az ideje, hogy szakítsak egy kis időt a posztolásra. Redeyes cimborám írt egy bejegyzést a napokban megrendezésre került Első Fesztiválról. Hogy miért emelem ki az ő nevét, nos, egyszerű a magyarázat. A hozzászólásokat folyamatosan nekem címezik, mintha én lennék a szerző. Úgy gondoltam, nincs értelme belefolynom a poszt körül kialakult vitába( sem időm, sem energiám nincs mostanság rá, s ezek miatt nem igazán érdekel a dolog). De nemrég kaptam egy megjegyzést ismételten, ami írásra késztet:

" Arwen 2008.06.18. 15:13:04
Kedves [CENSORED]!Sosem értettem hogyan lehet következtetéseket és véleményt levonni egyetlen egy plakátról amit a buszmegállóban látsz,(az egész város tele volt vele)pláne politológus létedre, nem értem mi közöd hozzá. Esetleg lenéztél volna és úgy alkotsz véleményt, akkor azt mondom rendben, vagy esetleg a környéken laksz és felháborított, hogy nem tudsz tanulni a vizsgáidra már 3-4 napja…..De semmi ilyesmiről nincs szó. Te is egy tipikus „sznob” érdi gyerek vagy aki arra nem hajlandó hogy támogassa a városát 2500 forinttal, de jövőre küldünk neked ingyen jegyet az biztos. Végre elindult valami Érden, a Mc Donalds-on és a Spátenen kívül is, végre valami és valakik akik tesznek érte hogy jobb legyen itt élni!! "

 Az aktuális posztnál moderáltam, mert személyiségi jogokat sértett a komment, de hozzá kell fűznöm  egy két gondolatot. Én azt nem értettem soha, hogy lehet következtetést úgy levonni egy írásról, hogy az illető azt nem olvassa el figyelmesen. Remélem kedves Arwen, nem sértődsz meg azon, hogy mosolyt csaltál az arcomra, hiszen mondandód egészét kérdőjelezted meg az által, hogy összetévesztettél az írás szerzőjével. De nyugalom, nem Te voltál az egyetlen.
Ettől függetlenül van pár dolog, amivel vitatkozék. Politológus létremre miért ne lenne közöm egy rendezvényhez? Én nem lehetek célközönség? Vagy a politológusok valami nagyon különös fajtához tartoznak, és csakis a híradó és a napi politikai történések között képesek szórakozni?

A sznob jelzővel nem kívánok vitatkozni. Biztosan ismersz, hogy ennyire jól tudod. Igaz, ezt sosem tagadtam, vállalom. Csak éppen nem az általad kritizált dolgok miatt. A sznobságomon kívül egyetértünk abban is, hogy dicsérendő, végre valami elindult Érden. Abban viszont már nem, hogyha valakinek véleménye van egy bizonyos történésről, azt megoszthassa olyanokkal, akik kiváncsiak rá. Még ha faszság is, és nem értünk egyet vele. Arról nem is beszélve, hogy hiszem, kritika nélkül semmi jó dolog nem jöhet létre, semmi sem fejlődhet. A szovjetek és a nácik speciel ebben tévedtek, csak hogy megmutathassam, mennyire intelligens vagyok.

Az ingyenjegyet pedig köszönöttel elfogadom  (a McDonalsdban vagy Spátanben hagyd ott egy borítékban). Itt jelezném, mennék Volt Fesztiválra és Félszigetre is. Esetleg ha módotokban lenne ezt is finanszírozni, ígérem, nagyon-nagyon boldog lennék.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr23527510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása