Nos, emberek midőn ezen poszt élesbe csap éppen benn ülök az AJ tanszéken, gyomrom görcsben, agyam zakatol, folyik rajtam a hideg veríték és izzad a tenyerem. E sorok írása közben is mardos a kétségbeesés, holott többet tanultam mint az összes többi AJ vizsgámra együtt..

Készítettem egy rövid videót, hogy mi történik éppen:) nem, senkit nem fogok megölni, meg ilyenek, ne asszociáljunk erre a videóból, semmi rosszindulat nincs se bennem, se a videóban:)

Úgyhogy kérek egy hatalmas, a Mennyek Kapujáig és Pokol legmélyebb bugyráig elzengő csatakiáltást: HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr70891898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.21. 15:36:23

Utólagos engedelmeddel belejavítottam picit, mert a videó automatikusan elindul, aztán betettem tovább mögé :)

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.21. 16:05:48

Hajrá neked is Szöle! Nekem bejött a nyers erő!

Szöle 2009.01.21. 18:40:36

Na csőő:)
Képzeljétek mi történt: kiderült, hogy az eredménytől függetlenül nem lehet elismertetni a jegyet, merthogy más a tematika estis jogászook 2félévig mi 3ig tanuljuk...tanár: poleszos aj smán meglenne, de ezt nem tudja megadni.mit kérdezett: alkotmánybíróságról mindent, de mindent:D illetve a gyülekezési jogot teljes egészében mikor lépett hatályba, paragrafus szerint, ab határozatok róla, hanyadik generációs

megkönnyebbültem, mert nem rajtam múlott...A mi AJ-nk követelményeit tudom, tudtam, azt el is mondtam, de ebben az esetben ez nem volt elég =)

Szöle 2009.01.21. 18:41:36

a tanár nagyon korrekt volt, rettenetesen kellemeset csalódtam.

a TO meg.....na inkább nem írom ide;)

Szöle 2009.01.21. 18:48:13

nemnem, majd valamit kitalálok, de ez most nem érdekel, ahogy a kispál is megénekli

még egyszer úgyis mehetek írásbelire:)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.21. 18:51:01

Na, jól van akkor :) Írásbelin is át lehet menni, mint ahogy MuellR Úr példája is mutatja, csak hagyj elég időt rá, 3-4-5 napot és kurvára vágd be.

Szöle 2009.01.21. 19:13:58

az lesz skacok;)ilyen pajtikkal nem lesz gond, meg babonaposzt, stb minden királyos lesz

Mentula 2009.01.21. 21:09:56

írásbeli vizsga?! alkotmányjogból?!

na mindegy, csak annyit akartam írni, hogy 5 év alatt csak alkotmányjogból buktam meg, oszt nem lett semmi bajom. A vizsgát megelőzően a kollégium előtt 1 hétig sörfesztivál volt. Utóbb Sükösd docens úrral megbeszéltük, hogy ahogy az egy heti sörözés után megjelentem, és rákönyököltem az asztalára, úgy kocsmapózban, persze kirúgott, de menten felfüggesztette a vizsgát, és átugrott a szemközti krimóba egy sört betolni :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.21. 21:11:35

@Mentula: Hogy politikailag korrekten fogalmazzak, az alkotmányjog a mi keresztünk :D
süti beállítások módosítása