Most, 10.00-kor elkezdődött az első vizsgánk, amiért kéretik a jól bevált "HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK" szöveget velőtrázóan ordítani. Ákoos(ha hazaért már Erdélyből), Anatole, MuellR, Szöle és Jómagam köszönjük!

Na de, azért nem ennyi a poszt. Egy olyan videót szeretnék bemutatni Nektek, amelyet Édesanyám küldött át vagy wiwen vagy skype-on, pontosan nem tudom. A helyszín Hollandia, Antwerpen, egy állomás, valamikor a közelmúltban. Mivel részegangolmatróznémetül van, nem teljesen értem, mi is a háttér, de egy állomáson előadott táncos performance a téma. Én először egy gólyatábori mókára gondoltam, de aztán lehet hogy csak szimplán művészet.

Mosolyogni való, kedves kis videó. Élvezzétek. És figyeljétek, az állomás emberének reakcióját. Ti mit tennétek hasonló esestben?

Redeyes-nak pedig ezúton is boldog születésnapot kíván a PPP!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr431101410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2009.05.04. 15:53:16

na ezzel is jól kezdődött a vizsgaidőszak

The Wife · http://asokapajoystick.blog.hu/ 2009.05.06. 08:43:27

Egyetértek az előttem szólóval! :)
A videó tetszett nagyon.

Mjöl 2009.05.06. 17:17:46

Ez nagyon kééész,sztem én tuti beálltam volna táncolni,esetleg egy pogó a közepén? :P hehe
süti beállítások módosítása