Érezted már, hogy az élet, amit élsz, nem valós? Mintha egy számítógépes programban töltenéd napjaid? Hogy mindent körülvesz a Matrix?

Nos, kiváló kormányzó pártunk (nyugi, csak ironizálok, nem gondolom komolyan) alább látható EP kampányfilmje(!!!!!!) bebizonyítja ezt. Ennél szarabb Matrix nyúlást csak az indiaiak csináltak, bár most, hogy ezeket a sorokat írom, elkezdtem kételkedni. Nem, még az is jobb ennél.

A 4.30-es videót így foglalhatnánk össze: Választópolgár élni kíván választójogával a 2009. június 7-én megrendezésre kerülő Európai Parlamenti választáson, ám a szavazófülkében dob egy X-et és Csodaországba kerül, ahol egy Morpheusnak öltözött MSZP-s a választás fontosságáról szónokol, és egy narancssárga(Fidex) valamint egy vörös színű tabletták közötti preferencia kinyilvánításra szólít fel. Szerintem a narancssárga mellett teszi le a voksát, mert a végén utcaseprőként mosolyog vissza Választópolgárra. Én hiányoltam a Viagrát, de feltételezem azért nem mutatják, mert nincs az az Isten, ami felállítsa azt a bizonyos pártot.

Több poént nem lövök le, mert bizony mondom néktek, tele van. A tablettákat követő flashbackeket Seth MacFarlane is megirigyelné és egy-egy Conway Twittyvel büntetné.

No de, jöjjön magam a videó:

Amikor ez a poszt élesedik, /me vizsgázni kezd, úgyhogy kéretik a HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOKAT skandálni, különben még nagyon sok babonaposztra számíthattok!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr711160128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elliot 2009.06.03. 22:02:33

error occured :////

nem lehetne újra felnyomni??thx

hogy ment??

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.06.04. 00:16:13

Nekem elindítja. Csak nem tudom, miért teszi ki ekkorába...
bassza meg...

na mindegy,pestiesen szólva, négyesch lett :D foglalkoztatáspolitika rlz:D

Szöle 2009.06.07. 20:23:02

gratula az öreghez:D
van vmi digit jegyzeted hozzá??

Szöle 2009.06.07. 20:26:38

jaja, már nekem is behozza amúgy a vidit...hát ez elég gagyi lett, mondjuk nem is láttam sehol sem...
süti beállítások módosítása