2010.01.13, dél, egy meg nem nevezett főváros meg nem nevezett állam- és jogtudományi karának meg nem nevezett vizsgája. Ha sikerül ( márpedig muszáj neki), akkor ez az utolsó vizsgám ( tán' ösztöndíjat is kapok 2 év után). Miután elküldtem magamban, feltehetően hangosan is ( ezt még nem tudom ugye a poszt írásakor) a BKV-t a maci anyjukba, elkezdem a vizsgát. Valahogy át kell jutnom a pesti oldalra ( köszönöm Dem Sky a négyes metrót- ha már érettségire nem is azzal mentem, mint ahogy ígérted....).

Az utolsó vizsga örömére miközben tanulok, nagyban szól a This is the End Dj Rush interpretációjában ( amit az útfelújításért szurkolásért Ti is meghallgathattok). Csodás tíz perces mix, amelyben a King of the Bongot és a The Doorst értelmezi újra afroamerikai barátunk. Komolyan mondom, nincs is jobb a hard technonál tanulás alatt. Talán hardcore, mindjárt ki is próbálom.

Szóval, nem szaporítom tovább a szót, puskát kell még írnom* tanulnom kell még sokat. Drukkoljatok Szölének és a többi arra érdemes lógós politológusnak**.

HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!!! * csak vicc volt. ** magam is ilyen volnék

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr991668147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.13. 18:24:03

@tiboru: Ha van Isten (már pedig ez sajnos nem bizonyított), akkor meg kell legyen :)

De szombaton részletesen kifejtem ;) Egyébként, erről a vizsgámról Trianon tehet. Ha az nincs, nincsenek határon túli magyarok. Szóval, Trianon bassza meg, ezért is :D

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.15. 16:57:32

@tiboru: Hivatalosan is végeztem :D Felvidéki magyarságot kaptam 90től máig. Annyira aktuális voltam, hogy beleírtam Slota napokban elkövetett fasságát is :D:D

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.20. 13:26:40

@tiboru: Ez most ugyanúgy esett, mintha apám mondta volna :)
süti beállítások módosítása