Béláim,

midőn ezen sorokat papírra képernyőre vetem, már hat a nyugtató. Komolyan mondom, nyugdíjasnak érzem magam. Karácsony óta beteg vagyok hol intenzívebben, hol nem, nyilván most az első opció, így napok óta neocitranon élek- ha egyszer pártot alapítok, mostmár biztos, ezen ideológia mentén-; olyan fuldokló köhögésem van éjjel-nappal, mint ami MuellR barátunknak lesz öreg korában- akik ismerik, tudják, hogy MÁR most durva van neki-, de legalább a konstans hányinger állapotában vagyok; a stressztől a zsidó pokol reflux kínjai gyötörnek, de mostmár, hála az orvostudománynak legalább megnyugodtam a kemikáliák áldásos hatásai következtében.

A tünetekből jól látjátok, a poszt élesedésének pillanatában államvizsgázok. De nem csak én, hanem Anatole barátom is, aki szintén készül egy babonaposzttal, mert erőst ránkfér.

Megjártuk a poklok poklát, végighazudtuk az elmúlt öt és fél évet, hogy simán kijárna nekünk egy tiszteletbeli MSZP tagság(Isten ments!), amiért Anatole szerint a sors igazságosztó működése alapján a halálbizottság elé kerültünk vizsgázni. Én már elő is készítettem egy fekete kendőt és egy szál cigit, ízlelgetem a Vivá la Revolution szavakat egy haldokló zsiráf bőgésével kombinálva. Talán az megsegít. Na és persze Ti, kedves olvasók, akiknek még bennemaradtunk a feed olvasójában, mert amilyen gyakran frissülnek a posztok, több mint meglepő lenne, ha még rendszeres, napi olvasókkal rendelkeznénk. De akik kitartottak mellettünk ily' vészterhes időkben, ők tudják, hogy a babonaposztoknak mágiukus erejük van, akárcsak a '90-es évek elején a piaci alrendszer keretén belül forradalmat jelentő hengernek.

Reggel nyolctól, kérlek benneteket, ötpercenként ordítsátok bele a világba, hogy HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSZK! Hisz L'Oral, mert megérdemeljük.

Végezetül, mintegy megköszönve nektek a drukkolás ily nem mindennapi voltát, álljon itt két muzsika, amik igen csak kifejezik az állapotom. Tudnotok kell, Anatole és én eltérő paradigmákban gondolkodunk. Neki nem ez a Hardcore.

 

És persze még egyszer: HAJRÁ LÓGÓS POLITOLÓGUSOK!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr952575558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2011.01.11. 10:43:16

Gratu, te stréber fosógép! :D:D:D

www.youtube.com/watch?v=easy65cNOyI

Találd meg a közös pontot ezen linkkel és a 2. videóddal :D

Italra fel!

paranoid T.R. marcipan 2011.01.12. 07:14:25

Tadaaaam: gratulálok!
Szép volt darling:)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2011.01.12. 12:55:36

Köszi :)

@MuellR- Vazz,kurva jó :DDD Magyarul láttam eddig csak-mostmár megvan eredetiben is,de a tanulás miatt még nem néztem meg, de így,YARRR!
süti beállítások módosítása