Thaddeus Griffin 2011.07.20. 09:00

E!ü

Egyetem alatt, egy európai szakpolitikákról szóló vizsgán egy olyan kollega ült bent, aki bőven korábban kezdte el az egyetemet, mint én, de azóta talán már ő is befejezte(talán-nem tudom). Aki épp vizsgázott, az eu oktatáspolitikáját prezentálta a life long learning-et emlegetve, amikor az oktató az említett sráchoz fordult, ugye-ugye,XY, erről Ön tudna mesélni.

Nos, valahogy így vagyok én is a mostani babonaposztommal. Államvizsga idején azt írtuk Anatole-al, ez a harc lesz a végső, de úgy látszik,a lelkem az oktatási rendszert illeti meg.

A poszt megjelenésének pillanatában közúti elsősegély vizsgát készülök tenni. Második nekifutásra. Hogy én voltam-e a retard, aki nem volt képes elsőre abszolválni vagy az Erőmű utcai vizsgaközpontban voltak parasztok, akik a gátlástalan pénz lehúzásra mentek, azt a nagyszámú sikertelen vizsgát tevők tudják csak. Legyen annyi elég, új dolgokat tanultam a vizsgán, mint TILOS(!) megnézni a pulzust, elvégre mi nem értünk hozzá(!!)*, TILOS(!) lélegeztetés előtt kitisztítani a légutakat(!!), csak ha csirkecsont akadt meg a beteg szájában(!!!)**, illetve a szeggycsonttól fölfelé(!) 3-4 centire a gyomor(!!) található(!!!)***.

Vicces módon, a Vöröskereszt honlapján egy olyan közlemény szerepel, nincs olyan vizsgahely, ahol többen buknának, ráadásul szánt szándékkal buktatnának. Megértem. Nyilván nem lehet beismerni, hogyha már kötelező közúti elsősegély vizsgát tenni****, akkor hiába szopatjuk az embereket az 5500(!!!) Ft-os vizsgadíjért, kénytelenek lesznek visszajönni. Csak azt nem értem, hogy merülhet fel azokban a rohadtszemét vizsgázókban ilyen nagy számmal a feltételezés, hogy itt kérem át vagyunk baszva. Biztos megvezették a kommunisták/náczikok.

Naivan kérdem én, az államnak nem kellene véletlenszerűen vizsgálnia ezeket a helyeket, hogy az ilyen jellegű visszaéléseket vizsgabiztosi attitűdöt visszaszorítsa?

Úgyhogy egy jó tanács zárásképp, kedves Olvasók, véletlenül se menjetek az Erőmű utcába. Az épület a régmúlt kommunista pártszékházaira hasonlít, ahol a pincében szvsz azok a vizsgabiztosok vannak, akik pár évtizede körmöt téptek. Így ki lehet bekkelni a rendszerváltást.

A Vörös nem vész el, csak átalakul****.

Na de, amiért ezt a végül anyázóssá született babonaposztot megírtam, reggel 9-től drukkoljatok, mert hajrá lógós politológusok. De úgyis tudjátok.

*kérdem én, hogy a jó életbe döntsek afelől, kell-e újjáéleszteni szerencsétlen próbababát

**kár, hogy a könyv, tanfolyam, minden egyes kurva tétel ezzel kezdi, légutakat kitisztítjuk!

***hajlandó vagyok beismerni a tévedésem, elvégre 1999-ben volt utoljára biológia órám, és hajlamos vagyok összekeverni a szezont a faszommal. NEM!

****ez is, mekkora vicc már. Közúti elsősegély vizsga, a tételek 70%-a pedig "lakásba belépve felesége öngyilkosságot követett el", "favágás közben","ablakpucolás közben","szomszédja átrohan"...

***** ősi piréz mondás; a vörösök tagadják és náczifasisztáznak

És hogy ne maradjatok zene nélkül:

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr913081488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása