Thaddeus Griffin 2007.07.26. 22:22

első

Hosszú ideje olvasok már blogokat,némelyeket rendszeresen,de mindig úgy gondoltam,sosem fogok írni.Igaz,rengeteg dologra mondtam már,hogy "persze Gézukám,meg amit szeretnél",aztán segget csináltam a számból.Mondanom sem kell,most is így lett.
Unalmasabb perceimben írkálok valamiket,beszúrok számomra kellemetes zenéket,persze ha rájövök hogyan is kell(ez is mutatja viszonyomat az informatikával-hiába no,sörözni szoktam,így "gömb" vagyok,nem kocka),meg hát,gyün ami gyün'-
Ha valamit utálok egy blogban,az az elsőzés,és ezt most annak fogom fel,így rövidre is zárom a mai postot.
Álljék itt a leíráshoz egy mjúzik,már ha nem balfaszkodom el:Tim Leary nem halt meg
Update1-sikerült javítani,éljen és virágozzon a cseresznyefa.Thx Herr Müllernek a segedelemért

Update2-csak szerintem néznek ki smilek hülyén egy bejegyzéshez?*Smilek törölve*

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr47126040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viccas 2007.07.27. 14:24:59

Persze nem akartál lemaradni tőlünk :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.07.27. 14:41:27

Picsába,lebuktam,trendteremtők vagytok:D:D:D
süti beállítások módosítása