"Lehettem volna sok minden.Lehettem volna például adathalász.Igaz,az adathalászok korán kelnek,adathalásznak,eladják az adathalat,adathal szagúak.Egy lány jut eszembe,akivel jártam,Yvone,ő is adathal szagú volt"- valahogy így morfondírozott Ford Fairlane is,mint jó magam,amikor beléptem a megújult csethu oldalára.

Számomra minimalista design,ami pont megfelelő(hiába,vénülök és utálom a csicsás dolgokat),és "újítások".Lényegében átvette testvére,a freemail "újításait",kereshetünk más felhasználók képei közt(addig,amíg megint botrány nem lesz az ifjú,szűzlányok meztelen képeikből,amelyeken azt játszák,kiben tűnik el több ujj,illetve kinek található több fehérje az ő orcáján).Ehhez kapcsolódik az új regisztrációs adatlap,ahol a júzer megadhatja természetesen az igazi nevét,telefonszámát,címét,leírhatja,hogyan is néz ki,hány kiló,centi,hiszen a képek csalókák ám,meg amúgyis "jó a buli,csak a sok a köcsög",és másról töltenek fel.

Ezután jött az első behatás,életstílus:alkohol,drog és tabaco fogyasztási szokások.Nyílván mindenki erről szeretne információkat szolgáltatni az adott közegben,a most következő egyéb lehetőségek mellett.Politikai beállítottság.Igen,nem vicc.Tényleg válaszolhatsz rá.Látom magam előtt,ahogy v_andika14-re és társaira vadászó pedofil faszok szorgosan töltögetik az alábbi mezőket.Ezt követi a vallás.Merthogy bíz erre is lehet válaszolni.Egy pedofil vajon milyen politikai beállítódású lehet?Vallás ugye,khm.Na de inkább hagyjuk,mert kényes dolog ez,akár csak Paris kisasszony.Ha kielégítően válaszoltunk ezekre,akkor a kielégítés más dimenziójába lépünk,mégpedig szexuális szokások.Kivel,mivel,hogyan,hányszor,saját neművel is.hányszor borotválod,hogyan.Én mondjuk hiányoltam az öklözőzsírt a kínálatból,de ez az én bajom.Végezetül család.Kivel élsz,hol,milyen lakás,autó,NETTÓ FIZETÉS,egyetem,gyerekek stb.Sosem voltam az összeesküvés elméletk híve Mindig az összeesküvések híve voltam,és valamiért kurvára szcientológus-színezete van az egésznek.Vagy csak rohadt egyszerű módja az adathalászásnak.

Várom a különböző fantázia szülte adatlapokat,amin az átlag cset felhasználó kitölthet,mint szexycica12 "vallásom zsidó,politikai nézetem szélsőjobb,havi keresetem 5000FT zsebpénz,borotválom magam mindenhol,hiperaktív szexuális életet élek,de perverzek és csetszexre,msnszexre vágyók kíméljenek és nem vagyok kiváncsi a farkadra"

Update- érdekes, a drogot kivették, hogy történhetett? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr20133117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása