Thaddeus Griffin 2007.08.09. 01:39

Vajas-sós

Hazaértem az vendéglátói egységből lőn.BÁr meglehetősen fárasztó,stresszes időszak van mögöttem,lényegében múlt hét csütörtökön aludtam 3óránál többet,mégsem vagyok álmos.Szétnéztem picit zenei téren,és aranyra leltem.Nagyobb kincs ez,mint az age of empiresben az összes bánya fölötti kontroll,mint a ... több hasonlat nem jut eszembe.De,mégis,mint egy teljes,gyári készlet fütyülős pálinka készlet.Épp hogy,minimálisan,de übereli.

Apropó Übe.Lassan lesz egy poszt a La Haineről,azaz a Gyűlöletről by Oláh Ombre.Talán holnap.Pont.
Ez is vezetett ezen késői poszthoz.Szóval,nem szaporítom tovább a szót,főleg,hogy lassan merül az aksi a laptopból,és kurva lusta vagyok hálózatra kötni.Szóval Mozart nyomán elmozdulva,jöjjön a modern (pop)cor(n) eine kleine nacht musicja a Kraftwektől.Apropó Mozart,ház nem zseniálisak a sógorék?Hiába nekünk ennyi Nobel-díjas,ennyi ész,ennyi tettrekész hazafi,aki akár ölni is tudna a Béke Nobel-díjért,mégis csak ők a legokosabbak.Mondjatok még egy nemzetet kerek e planétán(dzsúzia nem számít),akik képesek ekkora tettre:elhitették a világgal,hogy Mozart osztrák volt,Hitler pedig német.Eszem-faszom megáll.No,de mielőtt nagyon belebonyolódnék a Fábrys mondatszerkesztésemben,jöjjön a beharangozott zene:

És ha már cornnál tartunk,akkor hüpp-hüpp-hüpp,korn trükk:

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr86135709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása