barkas 2007.08.13. 20:32

Mozgás.... múv!

A tánc, a ritmikus mozgás,a lötyögés,a seggrázás, a bádi múvin...  erről szeretnék kicsit elgondolkodni  elgondolkodtatni . Mint sok hiperaktív gyermeket látott, (és köztudott ,hogy ők igazán szeretnek izegni-mozogni... )emberként vagy vmi olyasmiként, érdekelne mégis mi készteti az embert az "örömtánc"-ra, mármint arra h örömmel tegye azt amit éppen csinál...
A "mozgáskúltúra" folyamatosan változott az idők során (az egyre bővülő zenei ízlések, és a rá történő idegrángásokra) amiből a végére komoly és néha komplikált mozdulatok fejlődhettek ki. Egy ilyesmi videot találtam neten (nagyapáink is így ropták még) (igazából az evolucióra akartam gondolni) hehe De ez még talán semmi, a dium dis-turacsata... világ inkább lazára és a szórakoztató mozdulatokra spécizett aki szeretne tanulni pár mozdulatot hesszeljen idééé (külön felhívnám a figyelmet a "csernobil gyerek" , és a "szerva" mozdulatokra) Tetszett? Van még hasonló... mikor megláttam ezt a fajta mozgást ,kajakra mondom dobtam egy hátast mikor már kezdeném azt hinni ,hogy a témát már kitárgyaltam, szembetalálkoztam az utóbbi videóval: sok-sok örömöt nekik

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr13139228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása