Van egy értelmetlen elképzelés, hogy a denevérek valami módfelett gonosz, sátáni teremtmények. Kiszívják az ember vérét, kísértik éjjelenként. Erre csak annyit tudok mondani: lófaszt! És azt is babbal Béláim.

Ki az, aki már látott vámpírt? Tegye fel a kezét. Hiába írnak róla, attól még nincs. Páran szeretik hinni, akár csak Atlantiszt vagy Pán Pétert vagy a Pannon Pumát, de vegyük tudomásul, ezek nem lé-tez-nek. Lassan mondom, hogy mindenki megértse: nem lé-tez-nek.

DE! Ez nem jelenti azt, hogy nincs potenciális veszélyforrás. Hogy nincsenek aljas, vérszívó dögök. Bizony mondom Néktek, a Gonosz itt van köztünk, és éjjelente nem hagy aludni. Vagy kiszíjja' a víredet'. Igen. Ők a szúnyogok. Kevésbé erotikusak, mint a vámpír- legendák, viszont valódiak. De különben is, milyen perverz állatnak kell lenni, hogy a vérszívó batmanek izgassák az embert? Ha csak George Clooney miatt, ő nem szív vért..

Telehold volt éjjel, mondták többen, és hogy ezért nem aludtam semmit. Pedig olyan jól elterveztem. Lefeküdtem éjfél előtt, ami nálam nagyon nagy szó. Éjfél előtt áltlaában csak akkor kerülök ágyba, ha délutáni szundit tervezek. De most, most nem így történt. No igen, lett volna eszem, faszfej. Baljós árnyakat ( nem, nem a tv-ben), nem vettem észre. Hajnali négyig tök jól elbeszélgettem magammal. Aztán, amikor úgy döntöttem, hogy totál értelmetlen forgolódnom, amikor például alhatnék is ( csak így logikus), megérkeztek. Emlékeim szerint volt valami kísérteties előjele az egésznek, valami távolból érkezett, elfolytott sikoltás, ami táborozó  szűzlányok torkából tört elő, amikor konstatálták, a répát szeletelve kapják.

Hiába volt meg a halvány remény, mint az olasz válogatottnak, hogy legyőzi a világbajnok magyar csapatot, hogy én bizony most aludni fogok, akárhányszor elszundítottam volna, betámadtak, mint az egyszeri adócsalót az apeh-kommandó.

Ha igaza van Kevin Smithnek, a Dogma alkotójának, és valóban a halottak fentről,a mennyből néznek minket, akkor rajtam bíz kurva jól szórakozott mindenki, aki idekapcsolt. Bár ha valaki látta, egyből ment a kör sms/kör e-mail/körfűrész hogy nézzétek ezt a balfaszt. A jelenet már-már a chaplinizmus alaptétele volt. Képzeljétek el azt a geget, amikor Charlie barátunk kertészkedik, a földön felejti a gereblyét, majd amikor sikerült magát vízzel lespriccelje, Törcsit keresve (pedig ha megkérdezné, hogy akar-e szívni) belelép az szerszába, ami őt jól pofán csapja.

No, valami ilyen voltam én is. Csak kertészkedés, pofánvizelésspriccelés, törülköző, gereblye nélkül. Meghallottam, hogy jön a szúnyog, és a véremet akarja, megpróbáltam lecsapni. Csak az a köcsög mindig az arcomnál volt, én pedig a konzekvenciákra nem gondolva, mindig jól "taknyán tenyőrőtem" magam. Ennek eredménye nem a fájdalom volt, hanem valami sokkal rosszabb. MEGÉBREDTEM. Akkor, amikor már majdnem aludtam. Ez így ment egészen hajnali 9 óráig, amikor valószínűleg a vérveszteségtől és a sorozatos önmagam fejbeveregetésétől elaludtam.

Aki ezek után előáll valami kurva vámpír dologgal és a perverzióival, azt jól fejbedobom egy  doboz öklöző zsírral, hátha észhez tér. Szúnyogok bazmeg, azok a létezők!!!

Innen üzenek Bulgárkának és csoporttársának kitartást, erőt, hogy véghezvigyék grandiózus tervüket egy olyan szúnyogfaj kitenyészétésével kapcsolatban, amitől kihalnak. Hajrá, egy világ van veletek

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr13150156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása