A minap kaptam egy érdekes mailt, ami rádöbbentett, hogy bolygónkat akár blogónak is hívhatnánk, hiszen manapság már szinte csak a rohadt gépeink tartanak életben minket.
Hátétépé, ímél, blútúsz, meg fájlshering nélkül már halottak vagyunk. És a netrádiókról már ne is beszéljek, hiszen ki hallgat a kocsin kívül az 'éteren' rádiót? Az olyan öreges... :)
(Báááár a kocsi is. Teleport. Na az faja...)

Most őszintén. A sulisokon kívül ki vett manapság könyvet vagy papír újságot (Mórickán kívül) a kezébe? Igaz, minek is... Mikor már a legkisebb helyiségbe is újság helyett csak a laptopot viszem... Khmmm... Mondjuk a Népszava higiénikusabb volt, mert azt el lehetett dobni. A laptopnak meg már érdekes a szaga...

Mikor ma haver aszongya holnapra sódert kéne rendelnie, és segítsek már neki keresni valami fuvarost, csak eldörmögtem a bajszom alatt egy jó hangos anyádat, és közöltem vele, hogy "ÜSD BE GÚGLBA" (Ba***meg)... Hát mit képzel ez, majd előveszem a telefonom és számokat keresgélek neki, vagy mi? Persze a válasz csak annyi volt, hogy nincs egere. Mire én nagy szívfájdalommal megváltam a sajátomtól (pusztán a lustaság miatt), és gyorsan lementem sörért. (Bakker rendelhettem volna neten is. Igen, nekem megy billentyűzetről is...:))) A maradék 1 órát sörrentve és egy kedves ismerőssel beszélgetve töltöttem. Meglepő volt, hogy az emberek milyen jó fejek a valóságban... :)

Aztán persze minden visszatért a rendes medrébe és én visszagyógyultam hű paripám elé, aki (nem ami (!!), hiszen mióta vindóz létezik, azóta Ő érző lény) tovább száguldott velem az állítólagos 'szupersztrádán'...

Most itt ülök és ahelyett hogy hülyeségeket beszélnék kúprészegen kint a haverokkal a kricsmiben,  inkább hülyeségeket írkálok józanon ugyanazon arcokkal közösen egy Qrva blogon...

Biztos hogy az emberi fejlődés pozitív irányba halad? Mi van, ha 1000 év múlva mi is olyan nagyfejű zöld muksók leszünk, hihetetlen intelligenciával? És mégis elfelejtünk pálinkát főzni, meg p*ncit nyalni. Helyette majd a föld alatt élünk, Gúgl örszben vandálkodunk a virtuális spanokkal, isszuk a byte sört, és felszedjük a 'RobotQrvákat'...

Csodás lesz, alig várom... Én azt mondom, vissza a gyökerekhez. És az öregek ezt már tudják. Különben miért lenne mind alkesz? Szerintem érzik, hogy nemsoká vége a bulinak...


Ps: Ja, 110011100010010011110011001 ...



Hát íme az email tartalma:

Tegnap este a feleségemmel üldögéltünk a  nappaliban. Azt mondtam neki:

"Nem akarok vegetatív állapotban élni,  amikor valamilyen géptől meg palackból csordogáló folyadéktól függ az életem. Ha ilyenre kerül a sor, húzd ki a dugót."


Felállt, kihúzta a tévét, és  kidobta a sörömet.


Ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr25151543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.08.28. 22:30:37

Höhöhö,ez kurva jól sikerült;) Csak így tovább:)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.08.29. 00:26:23

Egyébként az jutott eszembe,lassan hogy a fiatalkok kedvét elvegyék az önkielégítéstől,h "kezeket a laptop fölé" ;)
süti beállítások módosítása