Nos Bogyókáim, ma azoknak kedveskedünk, akik a modern elektronikus tánczenét preferálják. Vasárnap kora délután, akár after is lehet *cinkos összekacsintás*

Bár négerkislány koromban voltam utoljára partyzni, és bevallom, nem is hiányzik ( ennek okait egy korábbi posztban vázoltam, röviden szólva, öregség), de ettől eltekintve még mindig szeressük a tört ütemet. Éppen ezért a mostani válogatás nagy kedvencekből áll. Hogy kikből, nem sorolom fel, a címkéből kiderül.

Az első videón mintha csak magam látnám, annyi különbséggel, hogy még híznom kell. Illetve nem kell, elég ennyire. A következő előadó az én személyes kedvencem. Életem legjobb partyja hozzá kapcsolódik. Valamikor 2002 telén (talán épp Mikulás nap volt), mentünk Mityával, de rohadtul nem volt kedvünk. És hát, ez lett az etalon. Pont chis.su muzsikált, amikor a táncparketten megállt mellettem Concord Dawn, ő is, magam is Nena 99 Luftballon című muzsikáját danoltuk, majd bicc után visszaszívtuk:) Maradjunk a chill vonulatnál: De gyorsan térjünk is át valami pörgősebbre. Ki mással, mint:

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr61174131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása