Doctor 2007.11.09. 17:50

War!

Mert ez háború, melyben lemészárolják kis hazánk torrentoldalait... Mindegy hogy nő, vagy gyerek, esetleg seedserver. Késve ugyan, de nekem is továbbítanom kell a torrentező százezrek üzenetét: SZÉP VOLT FIÚK! avagy ugyan miért nem mennek el BSA-ék és ASVA-ék inkább horgászni, gombát szedni, esetleg enni, de akor is csak mérgezőt.

Nekik címzett kérdés az is, hogy az a szerencsétlen júzerféreg aki saját agyszüleményeit szeretné közzétenni, hogy így a sokat emlegetett 15 perc hírnév mámorító hullámaiba vesse magát, na Ő, aki most lehet a depresszió sötét vermeibe hull, vajon Ő megérdemelte ezt? Vajon hány ember sóhajtott egy nagyot és törölte le a bánat és kétségbeesés keserű könnyeit, mikor a pingre már nem jött válasz? Nem akarok nagyon belemelegedni, mások már megtették helyettem. És mivel ez a forrás mindent elég kimerítően taglal, nem akarok plagizálni.

Végül lehet ezért ki leszek kiáltva egy senkiházi rablónak, egy "kalóznak", de én is szoktam torrentezni. Sőt mondok jobbat: van olyan előadó, amit például soha a megmeredt életben nem ismertem volna meg ha nincs a torrent. Most az egyik kedvencem. Ez természetesen filmekre is igaz.

És, hogy ezzel én megloptam volna valakit? Erről csak annyit hogy, jövőhét pénteken várok mindenkit szeretettel Egerbe, egy hatalmas buliba, ahol egy olyan előadó lép fel, amit, és most láss csodát a torrent ismertetett meg velem. Aggodalomra semmi ok, a jegyet nem letöltei fogom...

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr46223720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása