Mindeki járt már kressz oktatásra vagy valamilyen egyhetes, pár napos tanfolyamra, elgondolkoztam miért járnak az emberek eféle oikításra meg képzésre, köztük én is. Azt nem tudtam meg, viszont a tapasztalataim igen csak érdekesek ezeknek az alkalmi társaságoknak az összetételéről. A leggyakrabban kategóriákba lehet sorolni a nebulókat akik lehetnek 18 és 70 évesek is vagy e kettő között.

Vannak az okoskák akiket nem lehet lelőni , ők mindent jobban tudnak és folyton vitatkoznak az oktatóval és a többi tanítvánnyal. Általában semmi köze nincs az adott témához de nagyon elmés közhelyeket lehet ilyenkor a levegőbe lövöldözni úgy mint "milyen rossz a közlekedés és a régi rendszerben jobb volt mert akkor még 3,60 volt a kenyér." Ezek a leginkább idegesítőek de az oktatónak főleg, bár ő jó képet vág hozzá.(mona liza)

Aztán a másik nagy csoport a félénk vagyok de barátkozni szeretnék hát beiratkozom az erotikus fülgyertyakészitő tanfolyamra és majd ott sem merek senkihez se szolni de legalább emberek között vagyok tipus. Őket se szeretjük általában oka van hogy miért nem beszélgetnek másokkal bár vannak kivételek.

Az unatkozó nagymama aki a kutya gondozás mellet inkább filmvágást vagy háttérszereplést tanul a mónika showba, hozzáteszem sokpénzért, ezek az oktatók kedvencei mikor még nagyott hall a néni/bácsi na akkor hág a tetőfokára hangulat akkor már senki se ért semmit és mindeki értetlenül nézi a mellete ülő papírját, hátha harminc centire lévő másikhoz több információ jutott el.

Jelen vannak még a naív tanulni vágyók is akik azt hitték a megnyerő szórólap vagy hirdetés alapján hogy egy magas szinvonalú oktatást kapnak a pénzükért, na ők buktak a legnagyobbat me se pénz se tanítás csak a kedélyeskedő képzetlen -esetleg már csinált ilyet-  tanárnőcske szépen el diskurálgat a barátnője esküvőjéről és annak utódairól meg hogy már neki is jó lenne egy kölyök. Megjegyzem ez a lelkes tanuló hibája kellet neked bicikli. Ehhez a csoporthoz tartozik még a állástalan egyetemi hallgató(én) is aki egy kis fizetés reményében vág bele a nagy kalandba. mert a tanfolyam végén remek állás lehetőségek kecsektetnek kötetlen munkaidő stb... szépremények.

A lényeg nehogy azt higgyétek hogy jobb lett az életem ,csak az időmet nyomják el a hamutálba(képzavar) és még fizettem is azé amit magamtól is tudtam volna, mégegyszer mondom mindeki (én is) magára vessen aki belemegy az ilyenbe, de haszna azé volt eme idő és pénz pocsékolásnak PL ez a posz meg a tapasztalat hogy mennyire egyformák az ilyen társaságok- többet ilyet soha- lehet hogy joljön ha cociólógunak mennék, de nem megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr61228895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákoos 2007.11.14. 14:03:12

írjatok a saját élményeitekről!!
süti beállítások módosítása