Emlékszem amikor Peat egy etelés bejegyzését olvasgattam, közben csóváltam a fejemet, hogy vaj' tényleg ennyire bunkók lennénk? Nos, ma sikerült megtapasztalnom. Szerencsére nem sokat kell látogatást tennem Budapest mocskában, de úgy hozta az élet, ma mégis ott kötöttem ki. Hazafele pontban délben indult a busz a mindenki által közkedvelt Etele térről. Háromnegyedre olyan "sor" állt mögöttem, hogy törököt lehetett volna kiűzni már csak a látvánnyal is. Pontban 11:48-kor aztán -nem hazudok-  16 db öreg mászott előre a sor elejére, egymástól függetlenül. Nem tudom honnan került hirtelen ennyi oda, de hogy egy perc se kellett és már ők uralták az általunk jogosan használt első részt, na az azért már durva. Oké-oké, hogy öregek meg minden, de azért álljunk már meg egy kicsit, és gondolkozzunk már. Mi is ott fagyoskodtunk húsz percet, és képesek voltunk végigállni azt a kibaszott nyamvadt sort, és akkor még mi vagyunk a bunkóak, mert megvető pillantások ezreit szórjuk az ilyen trottyokra. Mert ezek azok. Nem cuki öreg nénik meg bácsik, akiket még fel is segítünk. Nem. Trottyok. Gonosz, aljas, beképzelt, én vagyok a császár bunkó vén trottyok. Grrrrr...

update 13:19

Aki tudja, hogy miért nem fűt a Móricz Zs. téri golyóbis, árulja már el!:) köszi előre is

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr86231059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása