Kérem szépen, ez a november vége (december eleje) ritka sűrű születésnapokat illetően. A blog szerzői közül is többüknek volt/van/lesz (senkit ne tévesszen meg ez a lenini kép), éppen ezért egy kollektív köszöntésben részesíteném őket(kinek-kinek megelőlegezve), sorrendben. Többükkel már megvolt a koccintás, van akivel pedig csak folyamatban.

Na szóval, először is Doctorunknak volt kedden, amiről ő is megemlékezett hirtelen felindulásában, ami megtekinthető itt. A birthsday tour sokadik állomása volt az a nap.

Őt követte Error Flynn, blogunk törzskommentezője, aki már végre igazán kiadhatna egy posztot kezei közül. Tudjuk, Isten malmai blabla, de buzdítsátok Ti is Őt. A koccintás várat magára. Izé, tegeződünk, szóval Rád, kedves Error.

Ma Dey barátunk lépett át egy másik korba, ki sem merem mondani, mennyi lett, az még sörből is sok. Koccintás szintén várat magára, de nincs az a kocsma az Isten, hogy mi ne fussunk össze. Igaz? ;)

Holnaptól, Kysdobosné Szabina is egyel növeli leélt életeinek számát, és szerencsére mostmár Amerikában is vehet alkoholt hivatalosan. Azt hiszem innentől minden évben ennyi idős lesz. Szóval irány a Jú Esz Éj;)

Azt már meg sem említem, hogy holnap a blog is négy hónapos lesz. Miből lesz a cserebogár...

December 2án minden poéngyilkolás Anyja, mindenki kedvenc viccmesélője Viccas a soros. Na jó, sajnálom, képtelen vagyok hazudni, egyszerűen nem tud viccet mesélni, és a világ legjobb poénját is megöli, de mi ezektől függetlenül szeressükk Őtet. A beígért pálinkára pedig várunk...

Mindezt tetézi kedvenc kocsmánk, Tokaj 10éves születésnapja, december 8án, ami az év részegségének bulijának ígérkezik viszki és fütyülős akcióval, meglepetésekkel, karaoke-val. Akik már voltak, tudják, kihagyhatatlan. Szóval aki kedvet kapott az Olvasók közül, látogasson el ő is, mintegy közönségtalálkozóra:D:D

Nem szaporítom a szót tovább, mindegyikőtöknek Boldog Születésnapot:) Ne várjátok el tőlem, hogy én is felvegyek egy fehér ruhát és a videón szereplő ikonhoz hasonlóan fejtsem ki jókívánságaim, egyikünknek sem lenne az jó:)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr11241306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErrorFlynn 2007.11.26. 11:40:22

képzejjed, lefotóztattam, amint fityiszt mutatok, de a fityisz, mint kiderült, egyáltalán nem néz ki jól close up-ban. fura dolgok ezek... pedig orvul fel szándékoztam tölteni...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.26. 12:41:48

Hmm, sajnos a közelgő vizsgaidőszak gátolja a vizuális memóriámat ( csak egy kép van előttem, amint letépik a nadrágomat, hátbaütnek, hogy lehajoljak, majd mikor mozgásképtelen lettem a gerincemre mért csapástól, szép komotósan beolajoznak, és valami nagyon durva erőszak részese leszek), így el sem tudom képzelni, milyen lehet a fityisz close up-ban. Szóval csak töltsd fel;)

No és hogy sikerültek az iszogatások?

ErrorFlynn 2007.11.26. 14:11:04

az iszogatás is jó volt, külön kevertettem magamnak valami szülinapos koktélt, ami nagyon finom lett, csak sajnos fogalmam sincs az összetevőiről, úgyhogy egyszeri alkalom marad valóban... és az eszegetés is jó volt, másnap, kedvenc vidéki étteremben. akkora húsokat zabáltam fel, mint én magam, ez másnaposságra pont jó gyógyír volt :-))
oké, szóval fityisz rendel.
a vizsgaidőszak okozta stressz okozta képeidet pedig zárd jól magadba, kérlek :-))

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.26. 14:47:50

Koktélokért nem kifejezetten rajongok. Na jó, maximum abban a formában, hogy a viszki és pálinka mellé sört iszok.

Gondoltam én is rá, de az elfolytás nagyon káros, ezt tudjuk valami osztrák kokainista vizsgálatai óta;)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.12.01. 18:36:06

Éjjenek a zünnepeltek!

Én speciel májusi vagyok, Csur áprilisi, úgyhogy tavasszal is lesz apropó a zivásra, de azt még meg is kell élni...
süti beállítások módosítása