Thaddeus Griffin 2007.11.27. 14:17

Dexter 2.0

A multheti rész promoja valami mocsok izgalmasra sikeredett. Annyira, hogy tegnap egyből megnéztem, felirat nélkül. Igen, felirat nélkül. Az én angol nyelvtudásommal, ami körülbelül a fuck you, suck my dick, bitch, i love you, ok- cancel kifejezésekig terjed. Egyszerűen zseniális volt. Igaz, eléggé átbaszós is, mert bár minden úgy történt, de mégsem. Tiszta magyar választási kampány. Aki látta, tudja miről beszélek. Gondolom ők is ugyanúgy várják a következő részt, mint én. Már csak 3, azaz három rész van hátra. BÁÁÁÁÁÁ. Akit pedig érdekel, itt  következő rész promoja ( s2e10):

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr54244313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErrorFlynn 2007.11.27. 15:13:41

hogyte látod énmeg nem!!!

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.27. 15:20:07

Nos, mondhatnám, hogy nyenyenyenyenyenye-nyeeeeee, de ismersz annyira, és tudod, úriember vagyok, így nem teszem. Egy úriember felajánlja a szolgáltatásait az elesettekkel szemben:D

ErrorFlynn 2007.11.28. 15:20:23

az a szolgálat, hogy nem kárörvendsz?

VaracskosGörcs 2007.11.28. 16:38:33

Hááát ezek megtanultak promot vágni :-)
Fogadni mernék, hogy nem darabolja fel Doaxest, annak ellenére, hogy bemutatják Dexter bá kedvenc uzsifelszerelés pakkját .
Különben Doaxes a regényben már az első kötetet sem éli túl, de én mostanság kezdtem megkedvelni, szal maradnia kell, viszont Lilát igazán lekaszabolhatná már...(vajon megkapja a jussát Masukától is?? :-))
Valakinek nincs véletlenül vezszerv puskája?? Életet mentene...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.11.28. 17:18:04

Error- több is létezik, de még a végén kompromittálnak, így nem mondok semmit:)

VaracskosGörcs- hogy milyen puskája?:)
Doaksot sztm nem öli meg. Inkább valaki más fogja lelőni, és azt hiszik, hogy ő volt a Killa. Lilát meg tutielküldi melegebb éghajlatra a golf áramlattal:D

ErrorFlynn 2007.11.29. 12:54:21

:-))
gondoltam, gondoltam.
süti beállítások módosítása