Thaddeus Griffin 2007.12.02. 21:56

Cube

Kész. A kockulásom végleges. Pedig valamikor értelmes ember voltam. Az egész azzal kezdődött, hogy bekötötték a netet. Msn, cset, blabla. Aztán megismertem kockákat. Na nem online, offline. Kocsmákban. Aztán Doctor végleg elrontott. Elkezdtem blogolni is. Itt kellett volna megállni. Bash.hu-n jókat nevettem egy-némely kocka poénon, amit értettem. Már irc is van a gépen Doctor által, igaz, még nem léptem be. De néha nevetés helyett LOL-t használok, átvettem a kurva szavaikat.

Ne tévesszen meg senkit, kurvára nem értek én a számítógépekhez. Pedig mindenki ezt hiszi. Azt hiszem, a szkeptikusoat Slygiles bőven fel tudná homályosítani az informatikához nem értésemmel.

Erre ma, mi történik? Nagyban tanulok holnapi vizsgámra, és búsulok, hogy szar a nyomtatóm, nem tudok puskát készíteni, ráadásul senki nincs, akit meg tudok kérni erre. És este, jött a megvilágosodás. Nem is megvilágosodás, ráeszmélés: BAZMEG, RÉGEN KÉZZEL ÍRTAD A KURVA PUSKÁKAT, MIJAFASZ TART VISSZA ETTŐL???!!!

Ennyire a számítógép uralná az életünket, hogy eszünkbe sem jutnak a régi kémia témazárók, amikor kézzel írtuk le kis lapokra? Csak netről tudunk leszedni jegyzetet, hogy aztán 5-ös betűmérettel hasábba rendezzük?  Na jó, nem folytatom, mert dolgom van.

Oké, mindenkinek kell egy forma, de ez ne a kocka legyen már...

Valaki harapjon epén.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr91250127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása