Thaddeus Griffin 2007.12.17. 10:00

Chacaron

Amikor ez az írás megjelenik (jelenleg vasárnap este van), azt jelenti, még csak két nap, és jelen évre befejeződnek a vizsgáim. Ezen kívül azt is jelenti, hogy végre lesz időm, no meg energiám arra, hogy egy-egy anyázós, elmélkedős írást jelenítsek meg, hogy ne csak videókkal szúrjam ki a jelenlevő drága Olvasók szemét, mert mindannyian tudjuk, az milyen szokás. De elég is ennyi "jelen" szókapcsolat. Fáradt-e vagyok. Igen.

Ettől függetlenül nem cserélnék a bemutatásra kerülő úriemberrel, akik feltehetően egy török elme és gyógyintézet lakója. Legalábbis a gügyöségből én ezt szűröm le. Egyeske, azaz Napoleon mozgása, mimikája valami észvesztő. A táncoslányok talán maguk a nővérek. Gazdag lehet Egyeske apja, hogy így látja retardált szeretett fia gondját. Azt hiszem írok is Gaskónak egy e-mailt, a követelésbe vegyék be, hogy ilyen kinézetű ápolók legyenek a magyar egészségügybe. Ha nem teljesíti a kormány, akkor határozatlan idejű sztrájot! Amikor néztem, majdnem belső vérzésem lett, így óvatosságra intek mindenkit!



Én szóltam

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr2266260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása