Sok embertől hallottam már és tényleg sokmindenre mondták már, hogy ez lesz a legbetegebb dolog, amit valaha is láttam, vagy hallottam. Igen, szeretik próbára tenni az idegrendszerem, vagy legalább látni, hogy megráz az, amit mutatnak... Szélmalom harc ez, az ingerküszöböm egész magas. Nos, mikor az alábbi hangfelvételt hallgattam, tényleg átsuhant egy olyan gondolat az agyamon, hogy "ejj, habár láttam én már fűben nyuszit, de ez mégiscsak odaver". Mert nyilván mi, és bizonyára a kedves olvasók is átéltek pár kellemetlen másnapot. Tele képtelen sztorikkal, melynek főszereplője ugyan az a személy, aki reggel a tükörből mosolyog, vagy éppen hány vissza ránk.




A cigis résznél tényleg felhorkantam. A hanganyagot amúgy azoknak is ajánlom, akik első lakásukat készülnek átvenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr55286877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása