No kérem szépen, valami mocsok beteg lettem (tüdőgyulladás vagy mijakuki), ráadásul holnap vizsgázok, úgyhogy elmarad a mára tervezett és említett poszt a vicces németekkel és az átnevelőtáborukkal. Majd pótolom, mert azért ez már az én ingerküszöbömet is átlépte, ami azért szép dolog. Na jah, egy kivénült kurva sem élvezi úgy a szexet, mint régen.

De hogy mégis legyen  valami,  ezért zenélünk.  A zseniális Bad to the bone  George Thorogood & The Destroyers -től. Csak halkan jegyzem meg, hogy évekig kerestem ezt a zenét (köszi Reja), csak arra emlékeztem, ez szólt, amikor Al Bundyt körbemetélték. Hmm, körbemetélés. Kiváncsi vagyok, hányan fognak idetalálni erre a szóra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr53289403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anatole · http://www.cartoonheroes.blog.hu 2008.01.08. 21:07:08

Akkor is ez szólt, amikor a Peg átrendezte rózsaszínre a klotyóját, és Al bosszúból bezabált, és akkor ment el rakni, amikor a lakberendező suliból jöttek osztályozni nem?

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.01.08. 21:16:38

A rózsaszín klotyó mégis bocsánatosabb bűn, mint a körülmetélés:D Súlyos mindkettő, de az egyik sztálini, a másik hitleri:D (ez azért jó példa, mert mindenki egyéni preferenciájától függően dönti el, melyik volt szarabb:D )
süti beállítások módosítása