Nem terveztem, hogy ma bármit is írok, mert ma van a Felezőm, de egyszerűen nem tudom annyiba hagyni a Zeseményt.

Kérem szépen, megtörtént, amire nem volt precedens kicsiny Hazánkban! Lassan írom, hogy mindenki megértse: szo-ci-a-lis-ta tün-te-tők vár-ták Or-bán Vik-tort!!! Azt írja az Index, hogy Pécsett, mintegy 20 MSZP- szimpatizáns várta transzparensekkel. A szöveg aranyos volt:"Orbán, elég a megosztásból!" Igaz, hogy soha ennyien nem gyűlölték a kormányt, soha ennyien nem értettek egyet azzal, hogy a dolgok rossz irányba mennek ( 19. század és egyéb rendszerváltás előtti dolgok most nem játszanak). Szóval mondhatjuk, alig van megosztottság ezen a téren. De nem ez a lényeg jelen esetben.

Régóta hangoztatom, hogy a szoci szavazó ugyanolyan, mint a jobbos. Zászlólengetés, tömeggyűlés kell neki. Az, hogy elvakultak, demagógok, és istenítik a Vezért ( bár a szocik most kevésbé, hehe), nem újdonság. 2005-ben azt mondtam, az MSZP-nek is tömeggyűléseket kellene szervezni, ahol felsorakoznk, Philipp helyett mondjuk Sebestény Balázs vagy Máónika konferálja fel, lesznek nemzeti színű zászlók, mert ugyanúgy kő az a balos parasztnak, mint ideológiai ellenpárjának. Maximum kicsit több lesz a vörös. Erre mi történik? Meg nemzetpolitika. MErt az faszság, hogy a baloldaliak nem gondolkodnak a nemzetben. És mi történik? MSZP-s tömeggyűlések, Hiller- haver dübörgő nemzeti politikákról dadog. No, én már akkor sejtettem, hogy ez csak bemelegítés. Jó, utólag mindenki partizán, forradalmár, ellenzéki, szóval vagy hiszi a piszi vagy tényleg.

Erre tegnap beigazolódott, hála a Magasságos Fentlevőnek, aki a maga hasonlatosságára megteremtett Engem is. Vagy Kiszel 386 most meg nem nevezett személyt, akik miatt még sok elszámolója van... De bizony mondom én Néktek, ez csak a kezdet. Söjtör mélyen beivódott a F!B-be és egyéb szatelizszervezetekbe. Lesz még itt tojásdobálás jobboldali politikusokra is. Csak kezdődne el egy országos tojásdobálás, mert épp megvettem egy tyúkfarmot.

És ez még mindig nem elég. Le merem fogadni, hogy nemsokára megjelenik egy olyan zászló, amit csak a szocik használnak. Nem- nem. Nem vörös színű. Hanem ami csak utal rá. Utána pedig a forradalom és.... Mondjuk, az Alkotmány Sztálin Atyuskától van, szóval a megváltoztatását nem tudják követelni...

Gyerünk Barátaim, tegyünk érte, mert csak rajtunk múlik!


Te kit dobálnál meg?

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr67368196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krax · http://zerozone.hu/krax 2008.03.06. 16:51:43

Úgy szeretem, amikor ilyeneket irogatsz! XD
Mindig jókat deürlök rajta.
Viszont édesbogaram, ha úgy érsz rá, akkor helyettem is szórakozz nagyot ma felezőn, mert én csak lélekben leszek veletek ... sajnálom. :(

Ó, igen. És a linkeknél majd légy oly' szíves átírni az enyimet erre. zerozone.hu/krax
tenksz jú. :)
Ugyanis elhagytam a freeblogot. Kell a halálnak a sok pöcsekedés.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.07. 15:18:28

Hiáyoltalak is róla, mi volt a baj? Egyébként erőst gondolkodok egy faszkorbács- díj kiosztásán a szervezést, mert az valami katasztrófa volt...

Linket kicseréltem:)
süti beállítások módosítása