Zenei ajánlat 2.0.  Mentula javaslatára Metallica és az Enter Sandman. Továbbra is várjuk a kommentek közt az ötleteket :)

5 komment

Címkék: zene videó

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr49367704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mentula 2008.03.06. 21:44:50

magam és kiszcáládom részirű köszöm :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.07. 15:20:05

Mentula,

csak természetes:)

Egyébként, olyat is ajánlhatnál, amit pl talán csak te ismersz, és fentvan youtubon:) Ez a rovat végülis erről szólna:)

Mentula 2008.03.07. 18:34:21

akkor azt nekem kellett volna feltölteni :)

én má nem követem az újakat. A régebbiek közül meg nem tudom mi közismert.... A prosectura pl, nem csak,mert földijeim tetszett, meg a bloodhoundgang is, a csészi lén balladája az király... vagy ... na talán ez... hmm ezt még senki nem ismerte, nekem is egy londoni haver adta... minnyá jövök.

Mentula 2008.03.07. 19:11:13

www.youtube.com/watch?v=iK1P4fONBOw

www.youtube.com/watch?v=u2LI4gGgXvs

www.youtube.com/watch?v=-OyvzVaY63k&feature=related


hehe ez tudtommal csak londonban befutott brit-pop-punk, de a mai világban semmi sem biztos. A kedvencem az első volt, csak kicsit homevideós... még 91-ben erre tanultam a zérettségire...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.10. 00:11:49

Gondolkodtam a mai zenei rovaton, hogy az általad linkeltek közül legyen-e, de úgy döntöttem, hogy mostmár te is tudsz készíteni, így ezeket rádbízom;)
süti beállítások módosítása