Ákoos 2008.03.09. 22:00

Nép savazás napja

Hát eljött ez a nap is má nagyon várakozott rája mindeki, megvót. Node a reagálások csudásak az remegő, felböszűlt koka és a gunyoros, bosszuálló k'áder.  Senki nem hazuttolja meg önmagát (bár torgyi tényleg hiányzott, bár még elöbúhat). A "mértékadó" m1 en követem az eseményeket, eddig a legjobb: koka akart szólni a néphez erre D-
Tóth Kriszta első mondata csak gyorsan mert mindjárt jön Orbán beszéde, no koko rágo izma erre a mondatra az amúgyse lassu rángásból csak Mhz el mérhető tartományba ugrott. Folyt köv

No jött aztán a Zorbán aki már már magömlés közeli állapotba nyilvánította ki győzelmét a gonosz, csúf hókuszpokon Gyurcsányon. Igaz ami igaz ezt a maszoposok eltolták nem kicsit, de ami kicsit sem meglepő, hogy ezt ők nem így érzik bár versenyeznek, hogy ki milyen gyorsan törli el díjakat, ami most már lássuk be nem sok szavazatot hoz.

Aztán itt van a hősünk(gyf ha valaki még nem tudná) aki persze úgy gondolja, hogy igazából csak nem jól kommunikálták a "reformokat", node kérdem én hogy lehet jól kommunikálni a szopatást a kétszerfizetést. Most magyarázzuk a bizonyítványt hogy ugye azért nem egyes az egyes mer...  A beszéd közben persze a ródok a háttérben áhítattal figyelik a mestert a szinpadon.

Demszki :"Nincs ingyen ebéd"... gratulálok!

Üde kis közjáték az elemzök dadogásai ami a váratlan -magasan a várakozáson felüli  részvétel és igenek- eredménnyel való szembesülés okozott. Mind a bér elemző mind a "függetlenek" abszolút más végkimenetelt jósólnak (ami nem dolguk jegyzem meg).

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr53373229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mentula 2008.03.09. 22:31:24

Jóvan, nem te voltál az m1-en :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 22:34:23

Nagyobb meglepetés lett volna, mint egy MSZP győzelem:D

Mentula 2008.03.09. 23:04:25

váháhá, láttátok, ahogy a hírtv felvette a Hornt és a Kókát, ahogy kommentelik a fletó beszádát ? dúúúrva

Horn: "azt akarják, hogy menj a picsába"

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 23:10:17

Hmm, én lemaradtam, de asszem holnap youtubon fentlesz:D

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.09. 23:16:57

No, meg is van. Kár, hogy hírtv nem engedi a beágyazást: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=203819

Sebaj, youtube a barátunk, holnapra fentlesz:) Egyébként ez a Horn Gábor ritka nagy fasz... Én alapvetően liberális vagyok, de sokszor kihozza belőlem a bennem szunnyadó Semjén Zsoltot... A "Neoliberalizmus a helyes válasz"- anyád, mondtam. És kapcsoltam ki a tv2 20.15 körül:D

De a vicc, vizitdíj, napidíj a dübörög az egészségügy reform egyik része... :D

Mentula 2008.03.09. 23:49:19

Minden értelmes ember liberális. Oszt ebbe a nagy globalizációba szügségéképpen nemzeti konzervatív is, ha nem akarja rögvest sutba dobni az identitását. Végezetül, ha nem vagyunk kőgecik, az eredeti értelmeben vett balos étékeket sem lehet megkerülni... Na akkor mi a bráner van ? Mer ilyenpárt nincsen.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.10. 00:01:23

Mentula- no, körülbelül ez az én ideológiám :D Hidd el, sokaknak csak ez van avagy az

Mentula 2008.03.10. 00:12:13

nincs mese, és mellébeszlés, elfogyasztottam az összes szekszárdi vereset, viszont tanáltam egy üveg somlai juhfarkot, hát ezt még megiszom- egésség!

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.10. 00:14:14

Hehehehehe, úgy kell azt:D Én is gondolkodtam valamin, de cseppet' sok a savam. Nem tudom, mitől....

_elgondolkodik_

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.10. 00:15:19

Az ege lemaradt, innye... Szóval ege:)

(megalol- cenzúrázott a kommentrendszer :D)

Mentula 2008.03.10. 00:22:51

mija fasz az az ege

Mentula 2008.03.10. 00:27:48

Ákoos, ha belegondolok, hogy látatlanban nem zártam ki, hogy te nyomtad az igét az m1-en, tartozok egy sorryval-

Mentula 2008.03.10. 00:51:38

ach so, auch für dich. De el kell mondjam, hogy az én vörösborra determinált gyomorom nem rajong ezér a fehér szarér. bocs, ez fehérben jónak számít :)

Ákoos 2008.03.10. 06:29:55

Mentula akár nyomhattam volna én is (bár ott tartanánk má) de nem tettem, nem hoszem hogy szalon képes ez a stílus :D. Azé néha sajnálom szegény totyát menyi faszságott várnak el tölle pedig ö se jös nő vagy ilyesmi, mindegy ilyen ez a popszakma. :D
süti beállítások módosítása