Thaddeus Griffin 2008.03.27. 14:54

SOS

A tisztelt Olvasó közönség segítségét kérném egy technikai probléma kapcsán. Akik rendszeresen olvassák a blogot, leszűrhették, hogy kurva nagy láma vagyok műszakilag, szóval komolyan mondom: help me pls!!!

A kórtörténet: közel egy éve vettem egy ipod nanot, ami tökéletesen üzemelt egészen máig. A napokban lemerült, semmi gond, feltöltöttem, fasza. Ma akartam út közben hallgatni( az aksi feltöltése óta először), amikor bekapcsolom, kiválasztom a tracket és bumm, lefagyott. Playnek jelzi ki a számot, de se hang nem jön belőle, se léptetni nem lehet, de még kikapcsolni sem. Ha kihúzom a fülhallgatót, akkor sem, pedig régebb ugye erre kikapcsolt magától. Gondoltam, hogy jó, nem gond, itunes és akkor majd formatálom vagy minek híjják' az okosok. Gondoltam én. Csakhogy, hiába van összekötve géppel, nem érzékeli, s ily módon formatálni sem engeni meg semmit, mert hát nem látja.

A hozzáértők segítségét várom, alkalom adtán sörrel kompenzálom:) Előre is köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr80399106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mentula 2008.03.27. 17:02:57

Peat, rám számíthatsz DDDD.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.03.28. 09:41:21

Mentula, ez igazán kedved Tőled. De úgy tűnik,hogy most jó, miután úgy 7 óra után kikapcsolt magától:D:D Köcsög megmagyarázhatatlan jelenségek.. Már a piramisok építése is idegesített, akkor gondold el ezt... :D:D:D
süti beállítások módosítása