Thaddeus Griffin 2008.04.08. 18:19

Öccá

Bizony, bizony Béláim az Úrban, elérkeztünk az 500. poszthoz a magasságos Atya segedelmével, aki a maga hasonlatosságára ezt a blogot is megteremtette. Én nem vagyok olyan nagy statisztika készítő, mint Csurtus( itt jegyezném meg, az ő blogjuk motivált egy saját létrehozására- szóval ezúton is "ty" Néktek), és könyvelő-statisztika szakra sem járok, így nem készítek akkora összesítést, mint amit ő szokott, odaát.

Az oldal annó úgy indult, hogy hazajöttem a második otthonomból(aki az oskolára gondol, még most menjen önként a sarokba térgyepeni'), Tokajból, és vártam a Ments meg című sorozatot, amiről már oly sok jót írtam eddig is. Aztán nem kezdődött, hát mondom, akkor anyádra palánkot, és csak úgy, spontán "valóban regisztrál a blog.hu rendszerébe?" kérdéssel igennek feleltem. Ami ezután következett, már történelem. Vagyis az lesz valamikor, amikor valami igazán nagy emberek leszünk. No nem emiatt.

Akkor úgy gondoltam, és ezt nem bántam meg, akkor tudunk kihozni valami igazi móka és kacagást, ha olyan barátaimmal közösen vezetem, akiknek imádom a stílusát. A változatosság gyönyörködtet vagy mi, és ez így igaz. Ahogy mondani szokás, köszönöm mindőtöknek' hogy jelenlétetekkel emelitek a blog fényét. Error, nem felejtünk!

Azóta 17 alkalommal került ki egy-egy írás az index címlapjára, ezektől mindig megugrott a látogatottság, ahogy azt illik. Igaz, a megugrást illetlenség követte, mert utána visszaugrott. Ki érti ezt... A blog célja nem más, mint önmagunk és az esetleg idetévedők szórakoztatása, semmi sikerposzt vagy valami, mert ahhoz egyrészt komolyabban kellene foglalkozni vele, másrészt nem ártana tematikát meghatározni, harmadrészt nem érdekel. Na jó, lófaszt nem, persze hogy igen, mert jól esik, de azé nem hajhásszuk a sikert olcsó dolgokkal:)

Most, hogy ezt is megértük, ideje egy kis pihenés. No nem a blognak, nekem. Majd két hétig a Hargita levegőjét fogom szívni köményes pálinkával, Ciuccal, miccsel karöltve, mert az jó. Kaptam ígéreteket, hogy attól nem fog állni az írás, szóval remélhetőleg el lesztek látva a továbbiakban is. Ennek nem kis köze van a különböző életveszélyes fenyegetéseknek, ágyba kedvenc háziállat testrészeinek behelyezésének ( pl K.R. Barrakúda nevű aranyhalának szálkái). Ha beteszem lábam egy netkávézóba, offkorsz én is írok, hogy irigykedjetek.

No, de nem szaporítom tovább a szót, köszönöm mindenkinek, aki rendszeresen olvassa agyszüleményeinket, aki rendszertelenül, az kerüljön az előző kategóriába, tartsatok ki továbba is mellettünk, mert ha hatalomra kerülünk, Ti is jól jártok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr28417127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mentula 2008.04.08. 18:57:40

Hát akkor egészségünkre és grat !
Különös tekintettel erre a fenyegetésre :

index.hu/tudomany/brittudosok/2008/04/08/a_klimavaltozas_a_vilag_sortermeleset_fenyegeti/

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.04.08. 19:05:04

NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Akkor már a pandák!!!!

Emperror · http://mobilmenetrendek.try.hu 2008.04.08. 22:59:16

Világbéke Peat meg minden, ja és kongrat, majd iszok egy kupicával a honlap fennállására... ;) (Persze mindig van mire inni, elvégre ezér töltjük napunk jelentős hányadát kocsmában)

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2008.04.09. 00:22:52

JÁJGETSZI! ÖRÖMBÓDOTTÁ! ERRE BE KÉNE..... szóval csak mértékkel elvtársak! ;)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.04.09. 11:26:41

Csak egészség legyen. Meg jelentős mennyiségű alkohol!

Gratulálunk! Ma... lássuk csak...

_morfondírozik_

... szóval ma Köstritzer Schwarzbierrel fogok az egészségedre (és a blogéra) kotzintani!

Mentula 2008.04.09. 17:58:51

Magtaláltam a svejci sört: bizonyos Feldschlösschen hm. Estve csatlakozom a Peat és blogja egészségére történő koccintás részirő


www.feldschloesschen.ch/de/00_home_01.php

Mentula 2008.04.09. 23:15:24

tiboru, remélem a schwarzberget betótad, peat meg a jóféle mittomémit, én félretettem a svejci sert, mer akadt a kezembe Vesztergombi féle palack :)

Banyapeat 2008.04.13. 17:59:12

Szerbusztok Belaim:) Vegre nethez jutottam, ami elmondhatatlan kielgulest jelent:D eskuszom, annyira vagytam ra, mint a szexre:D:D:D Itt a Hargitan minden zsir, a hegyekben meg ho van, de a palinka es a sor ugyanolyan csodas:D Igyekszem meg nethez jutni, addig is jok legyetek es szobatisztak ;)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.04.15. 14:12:01

Az említett svarcbír osztályon felüli, ajánlom minden konesszőrnek!
süti beállítások módosítása