Igen kedves blog olvasó közönség... a melegekről vagyis közismertebb nevükön a buzikról fogok pár gondolatot írni.

Mielőtt támadások középpontjába kerülnék, nekem semmi bajom azokkal akik melegek. pontosítok, azokkal akik tényleg nem tehetnek arról, hogy az azonos neműekhez vonzódnak, mert tényleg van olyan, hogy vki így születik. részvétem nekik... de őszintén.

Mostani postom ihletése leginkább azok akik pont, hogy nem tartoznak a fentebb említett emberek közé... vagyis a divatbuzik, vagy a mostanában elharapódzó "férfias egyetértés" vagy hogy is fogalmazzak.

akkor alapból, miért írok én ilyenekről? ez egy jó kérdés, de megvan rá a megfelelő válaszom , természetesen előre kigondoltam ;)

egyik nap találkoztam egy nagyon érdekes eseménnyel, így a vizsgaidőszak következtében a történetet kivonatosan, röviden adom elő.
adott egy srác, aki 18 éves, és szerintem a tipikus szerencsétlenség megtestesítője. Nem csak felfogásában, úgy állem. ( igazából hozzá kell tennem, hogy bármennyire is próbáltam kideríteni, nem tudtam rájönni arra, hogy ő most ezt tetteti, vagy tényleg olyan amilyennek előadja magát )

a következő beszélgetés zajlott le köztünk msn-en :

én : minek erőlteted ezt a buzulást dolgot?
ő : mert én buzi vagyok, azért.
én : de hát tegnap mondtad, hogy mennyire vágysz egy barátnőre ( tudniillik nincs bnője )
( most következik a fekete leves, aminél nem tudtam, hogy röhögjek vagy sírjak )
ő : de, ez így van. nagyon szeretnék egy barátnőt.
én : :D - akkor nem vagy buzi értelem szerűen.
ő : de az vagyok. amíg nem szerzek barátnőt, addig én a fiúkat szeretem.

na erre köpni-nyelni nem tudtam a szó szoros értelmében.
a vicc, hogy a beszélgetésből annyi derült ki ( kiemelem, nem tudom, megjátsza-e magát, de az én emberismeretem mellett azt mondhatom, ilyen fakken hülye embert nem lehet megjátszani, így induljunk ki abból, hogy szegény csávó már csak ilyen )
hogy tök komolyan gondolja...

elgondolkodtam a dolgon, amellett , hogy röhögtem a srácon egy picit...

manapság egyre inkább elharapódzott az a hülye szokás a fiatalság körében ( leginkább ), hogy buzulnak egymással.

úgy gondolom, ez egy ideig poén, de vannak határok.

igazából postom nem teljes, és igazából direkt így terveztem, hogy aki elolvassa, az fejezze be maga, vagy gondolkodjon el rajta :)

mert én egyszerűen ezt nem tudom megérteni, hogy két heteroszexuális ember, hogy képes képletesen szólva a másiknak a faszát szopni...
és remélem a hozzászólok talán tudnak magyarázot adni erre a megfejthetetlen kérdésemre

( ja és a tokio hoteles "fiúlányokról" már nem is akarok beszélni  )

további jó estét mindenkinek :)

regards
ReD

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr48469321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azandris 2008.05.15. 00:43:22

"... amíg nem szerzek barátnőt, addig én a fiúkat szeretem." - hát igen, különös figura lehet a kolléga úr, mi tagadás. :D E szerint lehetséges volna, hogy mielőtt egy fiúnak barátnője lesz, addig a fiúkat szereti? - nana. :P támadható elképzelés, bár emberünk nem is ezt állítja, csak magáról. Furcsa mindenesetre, hogy a fiúkat szereti, és barátnőre vágyik; ebben én is érzek egy finom ellentmondást, node sebaj, túlteszem magam rajta.

Nem nagyon lehet addig véleményt mondani az esetről, amíg nem tudjuk, hogyan gondolkodik magáról a fiatalember, de elképzelhetőnek tartom, hogy nem tudja elfogadni magát olyannak, amilyen. Ami azért is roppant kellemetlen, mert akkor másokkal sem fogja tudni elfogadtatni magát. Félek, hogy a barátnőjével sem, ha lesz neki, bár lehet, hogy jobban tenné, ha ingereinek megfelelően a másik oldalról válogatna.

Azt viszont, hogy a csávó "divatbuzi" lehet-e, nem tudom, bár be kell valljam, vannak kételyeim ennek a fogalomnak a realitástartalmával kapcsolatban. Kétlem, hogy ez olyan magatartás, ami a társadalom széles köreiben alapvetően elutasított, valami furcsa tudathasadás következtében egyes körökben divatba jöhetne. Bár ki tudja, nem vagyok sem szociológus sem pszichológus, csak egy okoskodó rém. :)
Mindenesetre köszönjük az érdekfeszítő narrációt, azt hiszem, érdemes leszűrni a tanulságokat. ;)

azandris 2008.05.15. 00:47:02

Hopp, szorri, az utcsó bekezdés egyik mondata értelmetlen; a következőképp tessék érteni: "Kétlem, hogy egy olyan magatartás, ami a társadalom széles köreiben alapvetően elutasított, valami furcsa tudathasadás következtében egyes körökben divatba jöhetne."

ReDEyeS 2008.05.15. 00:54:46

hát köszönöm a tartalmas hozzászolást, kedvas Azandris barátom :)

egyetértek az első két bekezdéssel teljes mértékben, a harmadikban viszont úgy gondolom, hogy most speciel nem a "divat" szó szótári értelmét kell venni, csak arra gondoltam vele, hogy azok vallják magukat buzinak vagy viselkednek melegként akik valójában nem azok.

Csavargo77 2008.05.21. 09:48:33

Nagyon túlbonyolítjátok a dolgot, pedig a lényeg egyszerű!
Persze, hogy addig a fiúkat szereti még nincs barátnője...hiszen sajátmaga tutujgatja az egyszeműjét...és hát mivel ő fiú....:).
Bár erre José Luis Torrente azt mondta, hogy nem buzulás:).

Csavargo77 2008.05.21. 17:48:40

Nem kell mindjárt összeesküvés elméleteket gyártani:).
Csak 18éves...de lehet, ha a feszestökű VarnusXavérral fut össze elsőre és nem egy lánnyal más lesz a kép..:))

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.05.21. 18:44:22

Hát nem tudom, szerintem inkább faszkorbácsot érdekel:D

Csavargo77 2008.05.22. 08:54:06

Szerencsétlen Freud ha most élne, lenne melója bőven...:).

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.05.22. 15:53:07

Oké, jogos:) A lelkem mélyén szunnyadó hard core szadomazó Semjén Zsolt bújt elő :D:D

csavargo77 2008.05.23. 09:06:39

Az még előbújhat..de azért a lelkedben szunnyadó pedo Michel Jacksont tartsd bent:).

csavargo77 2008.05.26. 09:08:02

Michel Jackson néger???
És ezt csak most mondod?Ő már tudja?Szólni kéne neki is meg Steve Wondernek is!:)
süti beállítások módosítása