Aranyos videót találtam, amely az olasz szervezett bűnözéssel kapcsolatos figurákat mutatja be Coolio slágerére rákeverve. Kitalálhatjátok melyikre. Akik hozzám hasonlóan valami bizarr/perverz/túlzott érdeklődéssel viseltetnek ezen téma iránt, biztosan tetszeni fog az alkotás.

A szicíliai maffiával kapcsolatos eme viszony azt hiszem olyasmi, mint a Star Trek geek-ek rajongása. Azzal a különbséggel, hogy mi nem rendezünk találkozókat, csupán jelentőség teljesen biccentünk, ha felismerjük egymást valahol, és más társaságban sosem beszélünk ezekről a találkozásokról. Egyébként meg, a maffia-rajonkók klubja- nem létezik, csak a kormány terjeszti.

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr1487496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csavargo77 2008.05.27. 11:04:05

Hoppá...nos, ezután a kis videó után majd add át üdvözletem Provenzano úrnak, de ha csak Luca Brazi-val találkozol mikor a lófejet helyezi el az ágyadban neki is!Jó volt veled Peat, sajnálom, hogy ma már a halakkal alszol...:)))

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.05.30. 14:43:10

No, idejtségre semmi ok, nem azért nem írtam, mert jött értem a Család:) Fassszom vizsgaidőszak, utálom, gyűlölöm, kapja be...

Provenzano úrral találkozni, háát... Akkor vagy börtönőr vagyok vagy cella társ:)
süti beállítások módosítása