Nemrég futottam bele a kovbojok iwiw oldalán, az „ez egy kicsit erősebb, de kellemetes” címszó alatt egy linkbe, ami elnavigált a Dilemma Complex nevű formáció oldalára. Itt két dolgot vettem észre azonnal. (1) az együttes legalább két dologban hasonlít a kovbojokra, mind a két hasonlóság szembetűnő, és egyik sem zenei. (2) ezek a srácok királyosan értenek a gitár- és toroktépéshez. A 2006-os demójuk (Burn the Surface) egy egészen jó minőségben felvett melodic death metal muzsika (In Flames, Children of Bodom, Soilwork), amit mindenkinek csak ajánlani tudok, ha szereti a zenei profizmussal párosított hörgést. Amilyen lazán tolják (és amilyen sikeres a side-project), csodálom, hogy a youtube videóiknak nem túl nagy a nézettsége: a „Zanger Bob sings Dilemma Complex” egészen királyos, ráadásul paródia, a másik kettő szimpla mp3 háttérképpel, az egyiket itt is meg is lehet tekinteni/hallgatni. Koncerten sajna még nem voltam, amióta megismertem őket, mindig tervezgetem, de eddig valahogy nem jött össze. Remélem, ezzel a poszttal valamelyest hozzájárulok az ismertségükhöz, szerintem megérdemlik a figyelmet, de ezt mindenki döntse el maga (ha élhetek a sablonos elcsépelt szófordulattal). Dalszöveget nem sikerült találnom sehol, vagy én vagyok a balfasz (nem ez lenne az első eset, de lassan már megszokom), vagy nincs is sehol elektronikus formában.

Tagok: Kovács Dávid (hörgés), Drosztmér István (ritmusos gitártépés), Kiss Gábor (szólózós gitártépés), Kiss Donát (basszer), Szegvári András (dübörgés)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr59550554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása