Doctor 2008.07.15. 11:52

[-.-] . o 0 ( ? )

Oké, van ilyen. És távol álljon tőlem, hogy beugassak, most ezért is. Láttam én már így táncolni embereket, na de otthon egyedül a garázsban...

 

 

 

Fel is háborodtam volna, ha nem figurázzák ki azonnal... :D

 

Külön jó az elején a "se kép, se hang, a kezemmel hajtom a fejem körül a narancssárga vizilovakat" kézmozgás :D

A bejegyzés trackback címe:

https://osztgyunamigyun.blog.hu/api/trackback/id/tr40569045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doctor 2008.07.15. 12:02:18

Amúgy ha erre a zenére mákotdarálsz ne tudd meg, menniyre harmonizál a daráló hangja és a prüccögés. Lehet kiadom, mint remix.

Csavargo77 2008.07.19. 19:35:35

Doctor!
Ha ez zene akkor én is zenész vagyok!Ilyet tudok produkálni egy reszelővel, egy fakanállal egy repedt fazékkal és egy motoros láncfűrésszel.Esetleg kísérhetsz mákdarálón:).
A második videón nagyot vidultam:).
süti beállítások módosítása